تذکر روح‌الامینی به واقعیت همکاری با ۲۵ کشور همسایه

کد خبر: 1054377

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سراب ۱+۵ را کنار بگذاریم و به واقعیت همکاری با ۲۵ کشور همسایه و رونق بازارهای مرزی توجه کنیم.

تذکر روح‌الامینی به واقعیت همکاری با ۲۵ کشور همسایه

خبرگزاری مهر: عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امشب مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: با توجه به کم کردن ۱۰ هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کسری پرداختی تنها در حقوق و مزایای دستگاه سلامت نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان است. کسانی که امروز تعهد و تاکید بر چرخش چرخ زندگی و سانتریفیوژها دارند، توجه کنند تا چرخ نظام سلامتی نیز بچرخد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر اجرای تعرفه‌های پرستاری تاکید داشتند، اما کمیسیون تلفیق و دولت منابعی در این زمینه پیش بینی نکردند. با توجه به استخدام ۵۳ هزار نفر در رسته‌های بهداشتی، درمانی و پرستاری در سال آینده، چه منابعی پیش بینی شده است؟

وی با تاکید بر اینکه نباید فراموش کرد که کرونا تمام نشده و بیش از ۳۰۰ نفر از کادر درمان در راه مبارزه با کرونا شهید شدند، تصریح کرد: لازم است در زمینه مسافرت‌ها در ایام نوروز، علاج قبل از وقوع در نظر گرفته شود.

روح الامینی با بیان اینکه درخواست داریم شرکت‌های مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی، تعهدات و تکالیف خود را در خصوص ایثارگران عملی کند، گفت: سراب ۱+۵ را کنار بگذاریم و به واقعیت همکاری با ۲۵ کشور همسایه و رونق بازارهای مرزی توجه کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها