واکنش کیهان به آرمان: بی‌تدبیری را بدشانسی ننامیم

کد خبر: 1055404
واکنش کیهان به آرمان: بی‌تدبیری را بدشانسی ننامیم

دولت روحانی بد‌بیارترین دولت چهار دهه اخیر است!

روزنامه آرمان در مطلبی نوشت:«اصلاح‌طلبان باید هزینه حمایت خود را از دولت آقای روحانی بپردازند. البته برخی از اصلاح‌طلبان گمان می‌کنند به دلیل عملکرد دولت روحانی پایگاه اجتماعی آنها تحت‌الشعاع قرار گرفته است. این در حالی است که دولت حسن روحانی را باید بد‌بیارترین دولت چهار دهه اخیر نامید».

این روزنامه زنجیره‌ای در ادامه نوشت:«به قدرت رسیدن ترامپ و تحریم‌های اقتصادی از مهم‌ترین اتفاقاتی بود که خارج از حیطه دولت رخ داد...بد‌بیاری دیگری که دولت آقای روحانی با آن مواجه شد رحلت آیت‌ا...‌هاشمی بود که فقدان ایشان ضربه بزرگی به دولت زد».

مدعیان اصلاحات در سال‌های اخیر به دفعات ادعا کرده‌اند که دولت روحانی بدشانسی آورد و به همین دلیل نتوانست کارنامه خوبی برجای بگذارد. اما آیا اداره امور کشور را می‌توان به شانس و اقبال گره زد؟!آیا اینکه وزیر نفت دولت روحانی با اصرار بر عدم ساخت پالایشگاه، مخالف خودکفایی در تولید بنزین بود، نشان از بدشانسی است؟! آیا اینکه وزیر مسکن دولت روحانی به نساختن مسکن برای مردم افتخار می‌کرد، مصداق بدشانسی دولت است؟!

آیا اینکه دولت با بی‌اعتنایی نسبت به هشدارهای دلسوزانه و فنی و کارشناسی منتقدان و صاحبنظران، سیاست دلار 4200 تومانی را اجرا کردند، مصداق بدشانسی دولت است؟!آیا اینکه ظریف گفت «امضای هر توافقی بهتر از عدم توافق است» و در ادامه عراقچی گفت «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است» نشان از بدشانسی دولت است؟!

روزنامه آرمان که امروز مدعی بدبیاری دولت روحانی شده، چندی پیش با انتقاد از این ادعا، نوشته بود:«می‌گویند رئیس‌جمهور روحانی بدشانس است. ترامپ، سیل، زلزله و ملخ همه از نشانه‌های بدشانسی حسن روحانی است! اما آیا واقعاً می‌شود سرنوشت یک کشور را به شانس گره زد؟ نه؛  اداره کشور هیچ ارتباطی با شانس ندارد. امور تنها با تدبیر و عقلانیت اداره می‌شود و به‌سمت پیشرفت حرکت می‌کند...شانس هیچ جایی در ایفای وظیفه دولتمردان ندارد. نه‌تنها روحانی بلکه هر رئیس‌جمهور دیگری هم دچار این حوادث می‌شد، نمی‌شد او را بدشانس نامید. لطفاً بی‌تدبیری را بدشانسی ننامیم».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها