مخالفت موتلفه با نامزدی «محمد»

کد خبر: 1055654

بادامچیان: سردار محمد مشاور سپاه است و این شائبه استفاده از امکانات سپاه را دارد.

مخالفت موتلفه با نامزدی «محمد»

گروه سیاست سایت فردا – سردار سعید محمد تازه‌ترین گزینه قطعی اصولگرایان در رقابت‌های انتخاباتی پیش رو است. او از فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء استعفا داد و تاکید هم کرد که دلیل این اقدامش ایجاد نشدن شائبه و خدشه وارد نشدن به نهاد سپاه است. مشاور ماندن او در سپاه پاسداران اما انگار مانع از تحقق این هدف شده است. گذشته از واکنش‌هایی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیرو این موضوع مطرح شد، برخی از سیاسیون در جریان اصولگرا نیز واکنش نشان دادند.

مثلا اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه و از سیاسیون کهنه‌کار اصولگرا با تاکید بر اینکه «سردار محمد الان مشاور فرمانده کل سپاه است و استعفا نکرده!» گفت که «با ورود سردار محمد، شائبه استفاده از امکانات سپاه ایجاد می شود.»

بادمچیان تاکید می‌کند که « در واقع مبنای ورود به انتخابات ریاست جمهوری این است که سردار سعید محمد استعفا بدهد نه اینکه از قرارگاه خاتم الانبیاء کناره گیری کند و به عنوان مشاور فرمانده سپاه منصوب شود و فعالیت کند. از این رو این شائبه که از امکانات سپاه استفاده شود در جامعه ایجاد می شود. خود سپاه نیز چنین عقیده ای دارد چراکه مردم در این حالت می گویند این رییس جمهور سپاه است. بنابراین سپاه هم این را نمی خواهد. »

مخالفت موتلفه با کاندیداتوری سعید محمد اما به همینجا ختم نمی‌شود. شاهد آنکه حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی این حزب نیز امروز ناشناخته بودن، محمد را عامل عدم موفقیت وی می‌داند. ترقی در گفت‌وگویی با سایت اصلاح‌طلب «آزادی» گفته است: « او هنوز در جامعه خیلی شناخته شده نیست و به همین خاطر شانسش کم است . در نظر سنجی‌ها هم عقب هستند. ضمن اینکه کسی هم از دیدگاه‌ها و مواضع او خبر ندارد.»

به گفته وی، کارنامه سعید محمد در قرارگاه خاتم‌الانبیاء اخیر برای برخی از نخبگان مطرح شده اما مردم خیلی او را نمی‌شناسند. به خصوص که پروژه‌های قرارگاه کلان و در جایگاه‌های خاص است و ثمره آن برای عموم مردم مشخص نیست لذا تا مردم بخواهد او را بشناسند و او به حد نصابی برسد که در کنار سایر کاندیداها مطرح شود، خیلی مانده است. 


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها