واکنش آصفری به درز اطلاعات هسته ای ایران از سوی آژانس

کد خبر: 1056366

یک نماینده مجلس درخصوص درز اطلاعات فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان و عدم شفاف‌سازی از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: این مجموعه بین‌المللی باید جایگاه بی‌طرفانه و دیدگاه فنی به موضوعات داشته باشد.

واکنش آصفری به درز اطلاعات هسته ای ایران از سوی آژانس

خانه ملت: محمدحسن آصفری در خصوص درز اطلاعات فعالیت‌های هسته ای کشورمان و عدم شفاف سازی از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: این مجموعه بین المللی باید جایگاه بی طرفانه و دیدگاه فنی به موضوعات داشته باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همواره در طول تاریخ به نهادی برای پیاده کردن سیاست‌های آمریکا در کشورهای منطقه تبدیل شده است

وی با اشاره به اینکه داشتن دیدگاه بی طرف از سوی این مجموعه رها شده و دغدغه کنونی آنها مبتنی بر افزایش فشار به برخی کشورها است، ادامه داد: به عبارتی رعایت اصول طبقه بندی و حساسیت‌ها در اولویت قرار ندارد لذا بارها شاهد بودیم این مجموعه نقش پلیس بد را برای آمریکا و رژیم صهیونیستی ایفا می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای صدور بیانیه در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای غیرصلح آمیز رژیم صهیونیستی و غیره، با دستور آمریکا دست به اقداماتی می زند که به جایگاه آژانس آسیب وارد می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک این امر سبب بی اعتمادی بیشتر کشورها به این نهاد بین المللی می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها