پرویز سروری: برای برنامه های اجتماعی دولت آینده باید برنامه ریزی شود

کد خبر: 1056375

دبیر شورای ائتلاف گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و نیروهای حزب اللهی و وفادار به انقلاب و دغدغه مند برای بهبود شرایط زندگی مردم و ساختن کشور باید در اولویت قرار گیرد و این امر با کادریابی دقیق امکان پذیر است.

پرویز سروری: برای برنامه های اجتماعی دولت آینده باید برنامه ریزی شود

 خبرگزاری فارس: جلسه کمیته های سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با معرفی مسئولان کانون های کمیته اجتماعی این شورا  برگزار گردید.

در جلسه کمیته سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که با حضور مهدی چمران نایب رییس شورای ائتلاف، پرویز سروری دبیر شورا و اعضای کمیته های شبکه سازی این شورا برگزار شد پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف با ا شاره به ضرورت کادریابی برای پیشبرد اهداف انقلاب گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و نیروهای حزب اللهی و وفادار به انقلاب و دغدغه مند برای بهبود شرایط زندگی مردم و ساختن کشور باید در اولویت قرار گیرد و این امر با کادریابی دقیق امکان پذیر است.

وی افزود: برای برنامه های اجتماعی دولت آینده باید برنامه ریزی صورت پذیرد و تدوین برنامه هایی که نیاز واضح و مسلم مردم در حوزه های اجتماعی است ضروری است.

وی ادامه داد: کانون توانیابان، برکت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است و این گروه بزرگترین اقلیت جامعه است که به آن ها کم توجهی شده است و باید برای حل مسائل و مشکلات آن ها برنامه ریزی ها و کارهای لازم صورت پذیرد.

وی به خانواده بزرگ دست اندرکاران حوزه ورزش اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه ورزش دست اندرکاران این حوزه هستند که امکان قهرمانی ورزشکاران را فراهم می کنند و تاکنون به آن ها کم توجهی شده است که این نقیصه باید جبران شود.

در ادامه جلسه مسئولان کانون های کمیته اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به ترتیب محمدودود حیدری (کانون جهادی)، محمود مظفر (کانون خیریه‌ها)، محمود نقدی پور ( کانون کارمندان و تشکل های وابسته )، کیومرث هاشمی ( کانون تربیت بدنی و ورزش)، کاظم نظم ده ( کانون توانیابان )، سید علی منیری ( کانون سمن های اجتماعی) و ضرغام فولادوند (کانون اقوام و تشکل های قومی ) احکام خود را دریافت کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها