ذوالفقاری: در نوروز ۱۴۰۰ اصل بر نرفتن سفر است

کد خبر: 1056530

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: اصل بر نرفتن سفر و پرهیز از هر گونه جابجایی بین شهری است.

ذوالفقاری: در نوروز ۱۴۰۰ اصل بر نرفتن سفر است

 باشگاه خبرنگاران جوان: حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در شصت و یکمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: اصل برنرفتن به سفر و جابجایی بین شهری است، و پروتکل‌ها، پشتیبانی، تجهیزات تخصصی و آموزش در این خصوص باید صورت بگیرد. وزارت بهداشت هم الزامات ورود به داخل کشور را به هلال احمر، وزارت امور خارجه، نیروی انتظامی و وزارت راه و شهرسازی اعلام کند.

وی با اشاره به تعطیلات نوروزی اظهار کرد: اصل بر نرفتن به سفر و پرهیز از هر گونه جابجایی بین شهری است. سفر به شهر‌ها و از شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع است و از امروز که رنگ بندی شهر‌ها اعلام می‌شود، تا ۱۵ فروردین ماه به همان منوال خواهد بود.

رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا افزود: چنانچه در طول تعطیلات وضعیت شهری تغییر کند و قرمز یا نارنجی شود، مسافرین ۷۲ ساعت مهلت دارند که از آن شهر خارج شوند و مسافری هم نمی‌تواند وارد آن شهر شود.

بر اساس لیست اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد وضعیت شهر‌ها از منظر روند بیماری ۴۰ شهر در وضعیت نارنجی و قرمز قرار داشته و مابقی شهر‌ها آبی و زرد هستند. اسامی شهر‌ها در اطلاعیه امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا منتشر می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها