موانع جهانگیری از نگاه اصلاح‌طلبان

کد خبر: 1063879

صوفی گفت: آسیبی که جهانگیری دیده را در این بازه زمانی نمی‌توان برطرف کرد و این مانع بزرگی است بنابراین اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن واقعیات تصمیم‌گیری کنند.

موانع جهانگیری از نگاه اصلاح‌طلبان

گروه سیاست سایت فردا – استقبال گسترده رسانه‌های اصلاح‌طلب و توجه ویژه روزنامه‌های اصولگرا به سخنان اخیر اسحاق جهانگیری در کلاپ‌هاوس حاکی از آن است که بیش از همه آنچه در آن سه، چهار ساعت گفت، آن جمله‌ای که تاکید کرد «نگفته‌ام نمی‌آیم» مورد توجه قرار گرفته و سیاسیون در جریان اصلاحات را به کاندیداتوری او امیدوار کرده است. 

این درحالی است که آقای معاون اول هرقدر هم که سعی کند پای خود را از ماجرای ارز 4200 تومانی بیرون بکشد، مخالف افزایش نرخ بنزین در آبان 98 نشان دهد و یا حرف خود درباره عدم توانایی تغییر منشی را پس بگیرد و تعدیل کند، یا هر قدر که از عملکرد دولت دفاع کند و هر چه مصیبت می‌کشیم را گردن تحریم اندازد؛ باز هم شریک ناکارآمدی‌های موجود است و مسیر ناهمواری برای رسیدن به پاستور دارد. 

این روزنامه به نقل از علی صوفی فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌نویسد: «جهانگیری شاید خود را قربانی کرد ولی واضح بود که جهانگیری دور دوم دولت روحانی با جهانگیری دور اول متفاوت است اینجا فقط یک نقش تشریفاتی دارد ولی در آنجا نقش اجرایی داشت و تصمیم گیر و تاثیرگذار بود. ... آقای جهانگیری آسیب دیده و بسیاری از مردم تفکیکی بین دولت روحانی و آقای جهانگیری قائل نمی‌شوند و این مانع بزرگی برای ایشان است.»

وی تاکید می‌کند: «آسیبی که آقای جهانگیری دیده این آسیب را در این بازه زمانی نمی‌توان برطرف کرد و این مانع بزرگی است بنابراین اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن واقعیات علمی و بدون در نظر گرفتن وضعیت متغیرها و از دست رفتن متغیرهای قابل کنترل بخواهند تصمیم‌گیری کنند و امیدوار باشند به نتیجه رسند.»

صوفی با دست گذاشتن بر مسئله‌ی نظارت استصوابی می‌گوید: «الان باید ببینیم وسیله ارتباطی آقای جهانگیری با مردم چه خواهد بود. آیا آن فاصله زمانی و با این شرایط کرونایی که الان داریم اگر آقای جهانگیری از فیلتر شورای نگهبان رد شود آیا در آن دوره تبلیغاتی اساسا توان این را خواهد داشت که حرف خود را صریح و رک به مردم بزند و صادقانه با مردم صحبت کند و مردم تحت تاثیر قرار گیرند که بعید است.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها