رئیسی مایل به کاندیداتوری نیست

کد خبر: 1064442

یک عضو شورای وحدت اصولگرایان از بی‌میلی سیدابراهمیم رئیسی به کاندیداتوری در انتخابات پیش رو خبر داد.

رئیسی مایل به کاندیداتوری نیست

گروه سیاست سایت فردا - همزمان با نزدیک شدن به انتخابات از احتمال ورود سید ابراهیم رئیسی به عرصه کاندیداتوری کم می‌شود. از یک سو بی‌میلی شخص او و توصیه‌هایی که در باب اهمیت ماندن در دستگاه قضا می‌شوند و از سوی دیگر نشانه‌های از اختلاف اصولگرایان درباره گزینه اجماعی که ریسک انتخابات را برای وی زیاد می‌کند. 

علت اصلی اما احتمالا تصمیم شخصی قاضی‌القضات است که تا این لحظه قطعی نشده و این یعنی که به احتمال قوی‌تر منفی است. شاهد آنکه حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا که عضو شورای وحدت یعنی تشکل حامی کاندیداتوری رئیسی است، در مصاحبه‌ای با ایلنا از بی‌میلی او به کاندیداتوری خبر می‌دهد! 

او می‌گوید: چیزی که ما اکنون رصد می‌کنیم، این است که ایشان تمایل به کاندیداتوری ندارند.

کنعانی مقدم در پاسخ به سؤالی درباره روند دعوت از کاندیداها و ارائه برنامه‌ آنها به شورای وحدت، اظهار کرد: این فرایند اکنون در حال انجام است و کاندیداها به شورای وحدت می‌آیند و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند. فهرست دقیق افرادی را که تاکنون آمده‌اند، سخنگوی شورای وحدت اعلام خواهد کرد اما تاجایی‌که در خاطرم هست، آقایان محسن رضایی، سعید جلیلی، عزت‌الله ضرغامی و حسین دهقان از جمله کسانی بودند که برای ارائه برنامه به شورای وحدت آمدند؛ از حضور آقای لاریجانی در شورا اطلاع دقیقی ندارم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها