دو قطبی رئیس - لاریجانی؟

کد خبر: 1066095

برخی گمانه‌زنی‌ها از شکل‌گیری دوقطبی لاریجانی - رئیسی در انتخابات 1400 حکایت دارد.

دو قطبی رئیس - لاریجانی؟

گروه سیاست سایت فردا - نام‌نویسی از دواطلبان ریاست جمهوری در انتخابات 1400 هنوز پایان نیافته و گمانه‌زنی‌ها نیز ادامه دارد. بر اساس اخبار منتشر شده سیدابراهیم رئیسی حضور خود در وزارت کشور را به روز جمعه موکول کرده و بسیاری از نیروهای شاخص اصولگرا از جمله سعیدجلیلی و قالیباف نیز در صورت نام‌نویسی او وارد رقابت نخواهند شد. هیچ‌کدام از این موضوعات البته نهایی نیست و می‌دانیم در فضای انتخاباتی این روزها تصمیمات آقایان به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

با این وجوه آنطور که گفته می‌شود رقیب احتمالی رئیسی در این رقابت‌ها علی لاریجانی خواهد بود. گمانه‌ها از حضور وی در روزها و ساعات گذشته تقویت شده است و برخی از شکل‌گیری دوقطبی لاریجانی - رئیسی می‌گویند. فرید مدرسی فعال رسانه‌ای اصولگرا در صفحه توییتر خود از قطعی شدن تصمیم لاریجانی درباره انتخابات خبر داد اما نگفت که تصمیم او چیست. 

قاسم میرزایی نیکو، فعال سیاسی اصلاح‌طلب اما امروز با اشاره به اینکه «بعید می‌دانم نامزد حداکثری برای جناح اصلاح‌طلب وجود داشته باشد» گفت: «بنابراین دوگانه لاریجانی - رئیسی» در انتخابات پیش رو محتمل‌ترین دوگانه است اما اصلاح‌طلبان تمام قد پشت لاریجانی قرار نمی‌گیرند».

به گفته او «دوقطبی برجام ومعیشت در دوگانه رئیسی - لاریجانی شکل خواهد گرفت».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها