نقوی حسینی: جلیلی تا آخر بماند به رئیسی کمک می کند

کد خبر: 1066913

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی در سخنان بعد از کاندیداتوری شان صریحا اعلام کرد «محور کار من سیاست خارجی است» بنابراین در انتخابات موضوع «مذاکره-مقاومت» اصل گفتگوها خواهد بود و قطعا آقای جلیلی از جبهه مقاومت دفاع خواهد کرد.

نقوی حسینی:  جلیلی تا آخر بماند به رئیسی کمک می کند

نامه نیوز: سیدحسین نقوی حسینی درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او شخصیتی انقلابی و با برنامه است که شرایط لازم را برای ریاست جمهوری دارد اما هدفش از کاندیداتوری کمک به آیت الله رئیسی است.

وی با اشاره به آرایش صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 افزود: تا اینجای کار دو طرف میز انتخابات در حال تکمیل شدن است، در طرف جناح اعتدال و اصلاحات آقایان لاریجانی، جهانگیری، پزشکیان و مهرعلیزاده قرار دارند و در این طرف نیز آقایان رئیسی، جلیلی، رضایی و یک نامزد دیگر خواهند نشست.

رئیس ستاد استان تهران سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اظهار کرد: محور اصلی رقابت این دوره رئیسی-لاریجانی خواهد بود و بقیه در ردیف اینها قرار می گیرند.

وی درباره انصراف سعید جلیلی به نفع سیدابراهیم رئیسی بیان کرد: این مسئله به نوع همکاری و توافق با آقای رئیسی بستگی دارد. یعنی ممکن است آقای جلیلی در مرحله ای تشخیص دهد اگر انصراف دهد به نفع آقای رئیسی است یا خیر برعکس یعنی تا آخر با ماندنش به آقای رئیسی کمک کند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره تلاش زاکانی برای دوقطبی سازی با لاریجانی و نقش جلیلی در این حوزه تأکید کرد: آقای جلیلی عرصه سیاسی را به جناح انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می کند. پس شخص برای او مهم نیست. او مواضع انقلابی گری را در مقابل جبهه غیرانقلابی تبیین می کند

وی درباره شکل گیری دوقطبی مذاکره-مقاومت در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: آقای لاریجانی در سخنان بعد از کاندیداتوری شان صریحا اعلام کرد «محور کار من سیاست خارجی است» بنابراین در انتخابات موضوع «مذاکره-مقاومت» اصل گفتگوها خواهد بود و قطعا آقای جلیلی از جبهه مقاومت دفاع خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها