حسینی: اگر رئیسی نمی‌آمد داستان سال ۹۲ تکرار می‌شد

کد خبر: 1067779

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان توضیحاتی درباره ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم پرداخت.

حسینی: اگر رئیسی نمی‌آمد داستان سال ۹۲ تکرار می‌شد

باشگاه خبرنگاران:  سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت فعلی جبهه اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: حدود ۱۰ نفر از اصولگرا‌ها برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در لیست شورای وحدت حضور دارند و همگی دارای رزومه خوبی هستند که هر کدام رئیس جمهور آینده شوند؛ قطعا شرایط از وضعیت فعلی بهتر خواهد بود.

حسینی در ادامه اظهار کرد: هم اکنون شاهد نوعی رهاشدگی هستیم و مسئولین اجرایی از رئیس جمهور تا وزیر وظیفه خودشان را انجام نمی‌دهند. در بین این افراد هم به دنبال انتخاب اصلاح هستیم، زیرا فردی که اصلحیت داشته باشد، برنامه داشته و در سطوح مدیریتی کار کرده و اشراف زیادی به مسائل داخلی و بین المللی داشته باشد. باید فردی در آینده روی کار بیاید که تعامل خوبی با قشر‌های مختلف جامعه داشته باشد.  

این فعال اصولگرا خاطر نشان کرد: فردی که روی کار می‌آید باید شرایط مشخص در قانون اساسی و شرایطی که رهبری مشخص کرده است را داشته باشد. در بین گزینه‌های جبهه اصولگرا کسی که تمام این شرایط را دارد و از مقبولیت عامه هم برخوردار است و حضورش باعث حضور و مشارکت مردم خواهد شد، آیت الله رئیسی است.  

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: شورای وحدت از همان ابتدا اعلام کرد که گزینه اصلی آیت الله رئیسی است؛ شورای وحدت، شورای ائتلاف و جبهه پایداری از آیت الله رئیسی حمایت می‌کنند.  

حسینی ادامه داد: این اجماع درباره هیچ گزینه‌ دیگری وجود ندارد و هر گزینه دیگری هم روی کار بیاید در عرض آیت الله رئیسی خواهد بود. اگر آیت الله رئیسی نمی‌آمد داستان سال ۹۲ تکرار می‌شود و جبهه اصولگرا با چهار تا ۵ کاندیدا وارد می‌شد و در مناظرات چه بسا یکدیگر را تخریب می‌کردند و در نهایت هم نتیجه را واگذار می‌کردیم.

وی توضیح داد: تنها راه پیروزی آمدن آیت الله رئیسی بود. کسی که شایسته خدمت در مقام بالاتری باشد باید در این عرصه وارد شود. ورود رئیسی می‌تواند باعث شود جلوی فساد گسترده گرفته شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها