شانس پیروزی همتی یا مهرعلیزاده در صورت حمایت اصلاحات چقدر؟

کد خبر: 1071141

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اگر اصلاحات از همتی یا مهرعلیزاده حمایت کند احتمال ۵۰ درصد پیروز خواهند شد.

شانس پیروزی همتی یا مهرعلیزاده در صورت حمایت اصلاحات چقدر؟

باشگاه خبرنگاران: محمد خون چمن رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره حمایت اصلاح طلبان از همتی یا مهرعلیزاده در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار کرد: جبهه اصلاحات هنوز تصمیم نهایی برای حمایت از کاندیدای خاصی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نگرفته و فعلا نظر اصلاح طلبان این است که "اصلاحات گزینه‌ای در انتخابات ندارد".

وی در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا، بیان کرد: برای انتخابات شورای شهر و روستا هم هنوز تصمیم گرفته نشده که لیستی آماده و معرفی می‌شود یا خیر؛ چراکه نظر بر این است که اگر در انتخابات ریاست جمهوری نامزدی نداشته باشیم برای انتخابات شورای شهر هم لیستی ارائه نخواهیم داد و تصمیم نهایی برای اعلام فهرست نامزد‌های جبهه اصلاحات در انتخابات شورای شهر "یکشنبه" گرفته می‌شود.

خون چمن گفت: اگر قرار باشد برای انتخابات ریاست جمهوری از همتی یا مهرعلیزاده حمایت کنیم باید مورد بررسی در جبهه قرار گیرد و حداقل ۱۰ حزب اصلاح طلب باید این درخواست را ارائه دهند، فعلا تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است و برنامه‌ای برای حمایت از دو نفر نداریم.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نمی‌شود فعلا نظری داد؛ چرا که فضای انتخابات مبهم است و هرگونه تغییرات ممکن است در جبهه اصلاح طلب و اصولگرا رخ دهد و اگر اصلاحات از همتی یا مهرعلیزاده حمایت کند احتمال ۵۰ درصد، پیروز انتخابات خواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها