اصولگرایان و رونمایی از لیست نامزدها شورا

کد خبر: 1071975

هر دو تشکل اصولگرا یعنی شورای وحدت و شورای ائتلاف کار تهیه لیست را تمام کرده‌اند و امروز و فردا رونمایی می‌کنند اما بعید است لیست مشترکی در کار باشد.

اصولگرایان و رونمایی از لیست نامزدها شورا

گروه سیاست سایت فردا - بیشتر حواس‌ها به انتخابات ریاست جمهوری است که این روزها با ورود به مرحله مناظرات حسابی خبرساز شده، اما همزمان با این انتخابات قرار است یک انتخابات مهم دیگر نیز برگزار شود. رای دهندگان در روز 28 خرداد تکلیف شوراهای شهر و روستا را نیز مشخص خواهند کرد و این مهم‌ترین رخداد در عرصه مدیریت شهری است. از همین رو سیاسیون در هر دو جریان سیاسی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برای تصاحب کرسی‌های پارلمان شهری نیز می‌کوشند.

تلاشی که حالا دیگر به مرحله آخر یعنی رونمایی از لیست رسیده است. همین دیروز بود که منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اعلام کرد لیست تشکل و سازوکار سیاسی متبوع وی حاضر است و فردا - یعنی امروز - اعلام خواهد شد.

مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز امروز گفته که آنها هم در تهیه لیست به مرحله آخر رسیده و امروز یا فردا از نامزدهای مورد نظر خود رونمایی می‌کنند. 

چمران به مصاحبه‌های صورت‌گرفته از افرادی که بیشترین رأی را در سامانه ائتلاف کسب کردند  اشاره کرد و گفت: مصاحبه‌ها به اتمام رسید و در حال بررسی هستیم و براساس تخصص و نیاز شورا نیز لیست بسته می‌شود.

او به لیست‌های متعددی که در فضای مجازی با عنوان لیست شورای ائتلاف اعلام می‌شود اشاره کرد ‌و گفت: هنوز لیست ما بسته نشده است.

به این ترتیب هر دو سازوکار انتخاباتی اصولگرایان کار را تمام کرده اما بعید است که لیست مشترکی ارائه شود. این را چمران می‌گوید. او گفته است: فکر نمی‌کنم به لیست مشترک برسیم. البته خدا کند که به لیست برسیم، اما ما در مجمع رأی‌گیری کرده‌ایم و مردم در این سامانه به لیست رأی داده و براساس رای مردم قرار است که لیست نهایی بسته شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها