در گفتگو با فردا مطرح شد؛

بخشایش‌اردستانی:اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها به نفع همتی فعال شدند

کد خبر: 1073249

فعال سیاسی اصولگرا درباره حمایت رسمی جریان اصلاحات از عبدالناصر همتی تأکید کرد: تا آنجا که اطلاع دارم اصلاح طلبان در شهرستان ها به نفع آقای همتی در حال ستاد زدن هستند اما مشکل آنها این است که جامعه به این فعالیت و کنش‌گری اصلاح طلبان توجهی نمی کند.

بخشایش‌اردستانی:اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها به نفع همتی فعال شدند

گروه سیاسی فردا: نتیجه ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری خیلی با نتایج مناظرات نامزدها ارتباط مستقیم داشت اما این دوره یخ مناظرات نگرفت و آن طور که باید در جامعه اثرگذار نبود.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره ارزیابی آرایش صحنه انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره سوم شبیه به مناظره اول بود و تقابل های خوبی انجام شد اما مناظره دوم نامزدها خسته کننده به نظر رسید. در مجموع مناظره روز گذشته نشان داد که نامزدها برای تحریک افکارعمومی و افزایش مشارکت مردم به میدان آمدند، مخصوصا آقای زاکانی به سبک پوپولیسم احمدی‌نژادی خوش درخشید.

وی افزود: اگر مشارکت اکثری شکل بگیرد انتخابات به مرحله دوم برود و در آن مرحله آقایان رئیسی و همتی با هم رقابت خواهند کرد اما اگر همچنان مشارکت حداقلی باشد آقای رئیسی در همین مرحله نخست رئیس جمهور می شود، هرچند احتمال خیلی ضعیفی هم وجود دارد که آقای رئیسی و رضایی با وجود مشارکت حداقلی به مرحله دوم بروند.

این استاد دانشگاه درباره حمایت رسمی جریان اصلاحات از عبدالناصر همتی تأکید کرد: تا آنجا که اطلاع دارم اصلاح طلبان در شهرستان ها به نفع آقای همتی در حال ستاد زدن هستند اما مشکل آنها این است که جامعه به این فعالیت و کنش‌گری اصلاح طلبان  توجهی نمی کند.

وی ادامه داد: بزرگان جریان اصلاحات علاقه‌مند به مشارکت در انتخابات هستند اما بدنه اجرایی شان تحرکی نشان نمی دهد. معتقدم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آقای خاتمی رئیس دولت اصلاحات بیانیه یا فیلمی با مضمون «تکرار می کنم» خواهد داد چون نگاه جامعه را به جریان اصلاحات می بیند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: آقای خاتمی برای آنکه جبران مافات کند و رابطه خود با حاکمیت را بهبود بخشد، در نهایت بیانیه عمومی خواهد داد، مردم را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت خواهد کرد، حتی به شخصه مشارکت انتخاباتی خواهد داشت اما صریحا و علنی موضعگیری به نفع آقای همتی نخواهد کرد. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها