در گفتگو با فردا مطرح شد؛

حسین ابراهیمی: آرایش سیاسی اصولگرایان تغییر می‌کند اما رئیسی دخالتی نخواهد کرد

کد خبر: 1075981

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همه ما یک ملتیم و یک کشور داریم بنابراین همه اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و مستقلین تلاش کنند منسجم شوند. امیدواریم در این دوره نه اصولگرایان اشتباه کنند و بخواهند از اصلاح طلبان انتقام گیری کنند و نه اصلاح طلبان با نظام قهر کنند، بلکه همه متحد و منسجم شوند و برای قوی تر شدن کشور کوشش کنند.

حسین ابراهیمی: آرایش سیاسی اصولگرایان تغییر می‌کند اما رئیسی دخالتی نخواهد کرد

گروه سیاسی فردا: خلاء یک لیدر کاریزما و قوی سال هاست در اردوگاه اصولگرایی مشهود است. برخی معتقدند با پیروزی سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری می تواند این خلا برطرف شود.

حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره قرار گرفتن سیدابراهیم رئیسی در جایگاه لیدر جریان اصولگرا گفت: هر جریانی در اصولگرایی لیدری دارد، البته بعد از انتخابات مقداری در آرایش {سیاسی} اصولگرایان تغییر حاصل خواهد شد اما به این معنا نخواهد بود که حاج آقای رئیسی در حوزه تشکل های اصولگرا بخواهد دخالت کند.

وی افزود: آقای رئیسی همان کار اجرایی خود را انجام دهد خیلی کار کرده است اما خود فضا در تغییر آرایش تشکل های اصولگرا موثر خواهد بود چون در گذشته به لحاظ متفاوت بودن متغیرها، فضای مناسبی برای اصولگرایان وجود نداشت. پیش از این بخشی از مسئولیت ها در اختیار اصلاح طلبان بود و خود اصولگرایان نیز تشتت هایی داشتند اما پیروزی حاج آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری فضا را برای فعالیت اصولگرایان مناسب خواهد کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: اصولگرایان با بهره گیری از تجارب گذشته این فرصت را دارند که تشکل های این اردوگاه سیاسی را کارآمدتر کنند. امیدواریم از فرصت پیش آمده استفاده شود و اصولگرایان اشتباهات، نقص ها و معارضات شان را کنار بگذارند تا فضا برای وحدت و انسجام فراهم آید. البته در فضای جدید زمینه برای انسجام و وحدت همه مردم مهیا است.

وی افزود: امیدوارم آمدن حاج آقای رئیسی موجب وحدت ملت ما شود و جریان مختلف به خود بیایند و احساس کنند از این فرصت برای خدمت به مردم بهره جویند. با این توضیح از مسئولان همه جریانات انتظار می رود زیر چتری که آقای رئیسی برافراشت قرار بگیرند و اختلافات میان آنها از بین برود.

ابراهیمی تأکید کرد: همه ما یک ملتیم و یک کشور داریم بنابراین همه اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و مستقلین تلاش کنند منسجم شوند. امیدواریم در این دوره نه اصولگرایان اشتباه کنند و بخواهند از اصلاح طلبان انتقام گیری کنند و نه اصلاح طلبان با نظام قهر کنند، بلکه همه متحد و منسجم شوند و برای قوی تر شدن کشور کوشش کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها