توصیه آیت‌الله عباس کعبی به رئیس جدید قوه قضاییه

کد خبر: 1080996

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه به تعمیق ایمان و صیانت از نیروی انسانی در قوه قضائیه از موضوعات مهم کشور است و در این راستا باید دوره‌های اخلاقی و بصیرت‌افزایی ایجاد شود و ارتباط علما با قوه قضائیه افزایش یابد.

توصیه آیت‌الله عباس کعبی به رئیس جدید قوه قضاییه

آیت‌الله عباس کعبی در دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: تلاش برای ارائه سند تعامل قوه قضائیه و حوزه علمیه کار قابل تقدیری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم آینده توزیع عادلانه آب است، اظهار کرد: هیأت دولت‌ درخواستی از استان‌ها داشت که نیاز آبی خود را از حق‌آبه اعلام کنند و در نهایت مشخص شد که خوزستان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مربع آب کم دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: توجه به تعمیق ایمان و صیانت از نیروی انسانی در قوه قضائیه از موضوعات مهم کشور است و در این راستا باید دوره‌های اخلاقی و بصیرت‌افزایی دنبال شود و ارتباط علما با قوه قضائیه افزایش یابد.

وی ادامه داد: دفتر ویژه تذکر قضایی برای رصد درست قوانین در دستگاه‌ها باید تشکیل شود تا تذکر قضایی اول، دوم، سوم و بعد سوال و تذکر جدی از دستگاه دنبال شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها