نقش مهم سروری در انسجام فهرست تهران سربلند

کد خبر: 1083656

در آستانه انتخاب شهردار توسط شورای ششم ، اصلاح طلبان به دنبال شکل دادن به دوقطبی سیاسی درون شورا و ایجاد مرزبندی میان منتخبان فهرست تهران سربلند هستند.

نقش مهم سروری در انسجام فهرست تهران سربلند

در آستانه انتخاب شهردار توسط شورای ششم ، اصلاح طلبان به دنبال شکل دادن به دوقطبی سیاسی درون شورا و ایجاد مرزبندی میان منتخبان فهرست تهران سربلند هستند. تازه ترین نقشه آنها تبدیل کردن اعضای شورا به دو قسمت حامیان جبهه پیشرفت و عدالت منتسب به دکتر قالیباف و طیف رهپویان به نمایندگی پرویز سروری است. این افراد تلاش دارند تا با ساختن شکافی مصنوعی زمینه اختلاف در شورای شهر را ایجاد کنند.

این بازنمایی رسانه ای در حالی صورت می گیرد که در واقعیت، پرویز سروری هم نقش فراوانی در شورای چهارم و موفقیت مدیریت جهادی داشته و هم در فهرست شورای ششم و انسجام منتخبان جبهه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. بر خلاف آنچه برخی رادیکال ها در دو جناح شامل انقلابی نماها و تندروهای اصلاح طلب می گویند، در میان فهرست تهران سربلند با وجود تفاوت سلیقه ها اختلاف و انشقاقی وجود ندارد و آقای سروری هم به دنبال ادامه مدیریت جهادی و کارآمد در شهرداری است و حتما نقش مهمی در انسجام جریان انقلاب در شورا خواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها