در گفتگو با فردا مطرح شد؛

ناصر ایمانی:تهران یک شهردار کاربلد می‌خواهد نه چهره سیاسی

کد خبر: 1084120

ایمانی گفت: اینکه برخی بگویند فلان فرد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بوده یا این فرد در فلان جناح سیاسی بسیار شاخص است، هیچ ربطی به شهرداری تهران ندارد. باید او حتما فردی متخصص در اموری باشد که شهر تهران به آنها نیاز دارد.

ناصر ایمانی:تهران یک شهردار کاربلد می‌خواهد نه چهره سیاسی

ناصر ایمانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره اهمیت انتخاب یک مدیر کارآمد برای مدیریت شهر تهران گفت: گرچه شهرداری تهران یک نقش فرهنگی قابل توجه دارد ولی آنچه بر مسئولیت شهردار تهران توفق دارد، این است که ماهیت کار شهرداری تهران کاملا اجرایی-عمرانی براساس مدیریت پروژه است.

وی افزود: هرچند شهردار آینده تهران باید در حوزه سیاسی از خط و مشی روشنی برخوردار و از مسائل کلی حوزه سیاسی ایران مطلع باشد اما این یک ویژگی کلی است. اصل کار شهردار تهران این است که زیر و بم مدیریت شهری و مدیریت پروژه‌های اجرایی-عمرانی را بداند بنابراین بقیه ویژگی ها فرع محسوب می شوند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه تهران یک شهردار کاربلد حوزه مدیریت شهری می خواهد نه یک چهره سیاسی، اظهار کرد: ما در حوزه مدیریت شهرداری تهران، چهره سیاسی نمی خواهیم بلکه چهره سیاسی را با مسئولیت های دیگر نیاز داریم.

وی افزود: آنچه برای اداره شهر تهران و سایر مسئولیت های اجرایی حتی در سطح وزرا نیاز به افرادی داریم که تخصص کافی برای آن مسئولیت داشته باشند البته در وهله دوم به لحاظ سیاسی هم فردی مطلع محسوب شوند.

ایمانی یادآور شد: اینکه برخی بگویند فلان فرد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بوده یا این فرد در فلان جناح سیاسی بسیار شاخص است، هیچ ربطی به شهرداری تهران ندارد. باید او حتما فردی متخصص در  اموری باشد که شهر تهران به آنها نیاز دارد. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها