هشدار سردار شریف/ توپخانه رسانه‌ای دشمن ‌به سمت ‌سرمایه‌های انقلاب‌ است

کد خبر: 1086792

سردار رمضان شریف با اشاره به تلاش شبکه های رسانه ای دشمن برای اختلاف افکنی و سلب اعتماد مردم نسبت به نظام گفت : وحدت ، وفاق و همدلی ملی ، باطل السحر شیطنت شبکه‌های رسانه‌ای دشمن است .

 آیین تجلیل و تکریم فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران استان اردبیل با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل‌، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

سردار شریف در این مراسم اصحاب رسانه را سربازان خط مقدم جنگ نرم با دشمن دانست و افزود: دشمن در تلاش است با نشان دادن یک تصویر جعلی و غیرواقعی از انقلاب اسلامی‌، نسل جوان جامعه را نسبت به آینده کشور ناامید و سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی نظام را تضعیف کند‌.

و ی ادامه داد: در جنگ نرم این روایت حوادث‌، رخدادها و پدیده‌ها‌ست که افکار عمومی را شکل می‌دهند‌.

سردار شریف با اشاره به اینکه در جنگ روایت‌ها هرچه قدرتمندتر و هوشمندانه‌‌تر عمل کنیم، هدف‌گذاری‌های دشمن ابتر و ناکارآمد می‌شود‌، تصریح کرد:  امروز شبکه‌های رسانه‌ای دشمن با سرمایه‌گذاری هنگفت در پی اختلاف‌افکنی و ایجاد شکاف و فاصله بین نیروهای انقلاب و آسیب به اعتماد مردم نسبت به نظام و آینده کشورند‌.

سخنگوی سپاه گفت‌: اگر ما به دشمن اجازه عرض اندام ندهیم و حربه‌های فریبنده و اغواگر آن در عرصه‌های مختلف را کند و بی‌خاصیت کنیم ، ضربه اساسی به او وارد ساخته‌ایم و اگر سهل انگارانه و با غفلت از کنار برنامه‌ها و اقدامات دشمن عبور کنیم‌، مطمئناً گرای توپخانه رسانه‌ای خود را به سمت ظرفیت‌ها ، توانمندی‌ها و سرمایه‌های انقلاب‌، نظام و کشور تنظیم می‌کند.

‌سردار شریف وحدت‌، یکپارچگی‌، همدلی و وفاق ملی را باطل‌السحر شیطنت‌ها و سناریوهای رسانه‌ای دشمن قلمداد و تاکید کرد‌: رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان میدان‌داران صحنه جنگ رسانه‌ای، رسالت سنگین و مهمی بر عهده دارند و رسانه‌های داخلی بایستی ضمن حفظ استقلال و مرزبندی‌های حرفه‌ای خود در یک انسجام‌، هم‌افزایی و هم‌راستایی معطوف به مصالح و منافع ملی برای احیا و تقویت اعتماد و پشتوانه مردمی نظام‌، خدمات و دستاوردهای افتخارآمیز و بعضاً معجزگون جمهوری اسلامی ایران را هنرمندانه و خلاقانه و به صورت تاثیرگذار در معرض افکار عمومی قرار دهند، تا از یک سو موجب دلگرمی دوستان انقلاب و مردم شوند و از سوی دیگر با خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن‌، عصبانیت و شکست آنان را به رخ کشند‌.

سردار شریف در پایان از مجاهدت‌های صادقانه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه در انعکاس مواضع‌، عملکرد‌، دستاوردها و توانمندی‌های اقتدارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف قدردانی و بر اهمیت تعمیق تعاملات و مناسبات فیمابین سپاه و رسانه تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این آیین با اهدای لوح سپاس به اصحاب رسانه  از زحمات و تلاش های آنان قدردانی به عمل آمد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها