سالک: افراد حاشیه‌دار وارد کابینه نشوند

کد خبر: 1087762

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیسی وزرای قوی‌تری می‌توانست معرفی کند، گفت: نمایندگان مجلس باید با دقت و ظرافت بیشتری کابینه پیشنهادی را بررسی کنند.

سالک: افراد حاشیه‌دار وارد کابینه نشوند

رئیسی وزرای قوی‌تری می‌توانست به مجلس معرفی کند

حجت الاسلام احمد سالک نماینده ادوار مجلس در رابطه با ارزیابی خود از لیست پیشنهادی کابینه سیزدهم و نقش آنها در تحول‌آفرینی اظهار داشت: اول باید دید مجلس به این کابینه رأی می‌دهد یا نمی‌دهد تا بعد بتوان قضاوت کرد که اعتماد به این کابینه درست است یا غلط.

وی عنوان کرد: با توجه به شناختی که از برخی افراد کابینه پیشنهادی دارم، آقای رئیسی می‌توانستند افرادی قوی‌تر و با تجربه‌تری معرفی کنند اما در حال حاضر معرفی شدند و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیمی برای آنها گرفته خواهد شد.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: لازمه تحول‌آفرینی توسط رئیسی، این است که افراد کار آزموده و با عملکرد مثبت و جهادی به میدان بیایند. سوال این است که آیا این تعداد می‌توانند این تحول را تحقق بخشند یا نه؟ بنده در حال حاضر هیچ قضاوتی ندارم تا بعد از اظهار نظر مجلس بتوان قضاوت کرد.

سالک در پایان خاطرنشان کرد: توصیه من به نمایندگان مجلس این است که با دقت و ظرافت این کار را پیگیری کنند که آثار مثبت آن برای کل نظام و کشور رقم بخورد زیرا برخی از افراد پیشنهادی برای حضور در کابینه، دارای یکسری حواشی هستند./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها