حسین کنعانی‌مقدم در یادداشت اختصاصی برای فردا؛

راه برگشتی نیست

کد خبر: 1090229

حسین کنعانی‌مقدم فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی دیدگاهش درباره کارآمدی دولت سیزدهم را تشریح کرد.

راه برگشتی نیست

متن یادداشت حسین کنعانی مقدم به شرح زیر است:

مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 به آقای سیدابراهیم رئیسی اعتماد کردند و رئیس جمهور نیز این کابینه را انتخاب کرد. پس همین راه را باید جلو برویم و راه برگشتی وجود ندارد. معتقدم قضاوت درباره کارآمدی کابینه در حال حاضر زود است. باید به رئیس جمهور و کابینه اش اعتماد کرد و منتظر ماند تا عملکرد 6 ماهه مشخص شود؛ ببنیم حداقل تا 6 ماه آینده چه تغییرات اساسی در کارکرد دولت اتفاق می افتد، آن زمان می شود قضاوت کرد.

درباره ترکیب کابینه نیز می توان به این واقعیت اشاره کرد که برخی اعضا قوی و توانمند هستند، کارآمدی دارند. بعضی از آنها در طراز گام دوم انقلاب نیستند، بیشتر کسانی هستند که مورد اعتماد آقای رئیسی بودند، باید ببنیم در زمان مسئولیت شان چگونه هستند و چه اقدامات و عملکردی را از خود نشان می دهند. البته برخی نیز ضعیت هستند و در حد معاون وزیر هم شاید نشود روی آنها حساب کرد.

در مجموع باید به این نکته اشاره کرد که بهتر بود به یک مثل معروف «آزموده را آزمودن خطاست» توجه می شد. برخی افراد که در مسئولیت های گذشته آزمون خوبی پس ندادند و نمره قبولی نگرفتند، دوباره آنها را آوردن و در رأس وزارتخانه گذاشتن شاید مناسب نبود چون در وضعیت کنونی کشور نباید دنبال آزمون و خطای دوباره برویم چون به نظر می رسد آخرین فرصت برای نیروهای انقلاب است که کارآمدی نظام را رقم بزنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها