پاسخ آزادیخواه به فضاسازی اخیر اصلاح طلبان در رابطه با افغانستان

کد خبر: 1094586

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اگر اصلاح طلبان خیلی نگران افغانستان هستند، با حضور و انجام اقدامات جهادی در این کشور اهداف و برنامه‌های خود را دنبال کنند.

پاسخ آزادیخواه به فضاسازی اخیر اصلاح طلبان در رابطه با افغانستان

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به فضاسازی اخیر اصلاح طلبان در رابطه با موضوع افغانستان گفت:‌ اصلاح طلبان در داخل کشور به گونه‌ای اظهارنظر می‌کنند که گویا ادامه مسیر اپوزیسیون در داخل کشور را دنبال می‌کنند.

وی افزود: اصلاح طلبان روزنه‌ای را به سمت سیاست خارجی باز کرده‌اند و این روزنه کوچک باعث شده تا آنها تنها بخشی از واقعیت‌ها را در حوزه سیاست خارجی ببیند و نتوانند به یک جامع‌نگری در حوزه سیاست خارجی برسند و متأسفانه این جامع‌نگری در حوزه سیاست خارجی در دیدگاه اصلاح طلبان وجود ندارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در حوزه سیاست خارجی عمق استراتژیک و امنیت داخلی و تقویت جبهه مقاومت مدنظر است که از این گذشته کمک به مسلمانان مظلوم منطقه جزو اهداف همیشگی انقلاب بوده و هست.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: در موضوع افغانستان هر سه مورد مدنظر قرار گرفته و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند اما عده‌ای که اعتراض دارند مشخصا باید بگویند که مرادشان چیست و هر موضعی که دارند باید اعلام کنند.

وی افزود: اگر مراد اصلاح طلبان ورود شتاب‌زده جمهوری اسلامی ایران به جریانات افغانستان و ورود ناشیانه به این حوزه است، حتما ما با این قصه موافقت نمی‌کنیم و به صلاح کشور هم نیست، اما اگر منظورشان دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی ایران و مظلومین منطقه است، این اتفاق به بهترین شکل خودش در حال انجام است و بهتر است یک مقدار بصیرت بالا رود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما امروز در ماجرای دره پنجشیر و در جریان متشتتی که در افغانستان در حال رخ دادن است، هم امنیت مرزهایمان تامین شده و هم نوع موضع‌گیری‌هایمان به شکلی است که موجب خروج آمریکایی‌ها از منطقه شده و این یک برگ برنده برای ما به شمار می‌رود و هم توانسته‌ایم در مذاکرات به فکر ثبات و امنیت مردم افغانستان باشیم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: اگر آقایان اصلاح طلب خیلی نگران وضعیت افغانستان هستند، خود مستقیما به موضوع ورود کرده و با حضور در افغانستان و انجام اقدامات جهادی در این کشور اهداف و برنامه‌های خود را دنبال کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها