کیهان: اینجای کار می‌لنگید؛ بزک برجام توسط زنجیره‌ای‌ها!

کد خبر: 1095525

لازم به ذکر است که این سرمقاله با عنوان «یک جای کار می‌لنگد» منتشر شد که در جواب باید گفت آنجای کار که می‌لنگید بزک برجام توسط روزنامه‌های زنجیره‌ای بود.

کیهان: اینجای کار می‌لنگید؛ بزک برجام توسط زنجیره‌ای‌ها!

روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله دیروز خود به تحریف توافق دو روز قبل ایران و آژانس پرداخت و نوشت: «از کنار موضوع توافق دیروز ایران و آژانس به سادگی نگذرید. در میان خطوط بیانیه پایانی که صادر شده و بین کلمات و واژگان رسمی و خشک می‌توان یک جمله خودمانی و دم دستی را استخراج نمود و روی طاقچه گذاشت: «سیاست و مدیریت عرصه واقعیت‌هاست نه شعارهای گنگ و پوچ تریبونی.»

این سرمقاله افزوده است: «می دانم؛ همه آنهایی که بیانیه پایانی را مطالعه کردند نخستین سؤالی که در ذهن شان شکل گرفته این بوده که چرا اگر همین بیانیه در دولت قبلی منتشر می‌شد حسن روحانی و اعوان و انصارش متهم به وادادگی و خود‌فروشی می‌شدند اما اکنون صدایی از کسی بلند نشده است؟ ضمن آنکه فراموش نباید کرد تمام اقدامات سازمان انرژی اتمی در ایجاد محدودیت برای بازرسان آژانس عطف به مصوبه هسته‌ای مجلس به اصطلاح انقلابی بوده است. یعنی اینگونه می‌خواهم عرض کنم که هرچند تمام نماینده‌های انقلابی مجلس دیروز نه توئیت زدند و نه مصاحبه کردند ولی جهت اطلاع باید عرض نمایم بیانیه پایانی در تضاد کامل با مصوبه مذکور بود و لاغیر!»

نکته اول اینکه سطر مورد اشاره در این سرمقاله که «سیاست و مدیریت عرصه واقعیت‌هاست نه شعارهای گنگ و پوچ تریبونی.» چه مشکلی دارد؟! این دقیقا همان حرفی است که منتقدین برجام می‌گفتند که دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان و رسانه‌های اصلاح‌طلب در مورد برجام و روزهای پس از برجام تنها شعارهای گنگ و پوچ تریبونی دادند.

نکته دوم اینکه چرا این بیانیه در زمان دولت قبل محل ایراد و اشکال می‌شد؟! این یک حدس و گمان اصلاح‌طلبانه است یا مبتنی بر گزاره‌هایی غلط که از مسیر تحریف حقایق به دست آمده است. آنچه ایران و آژانس در مورد آن توافق کردند تعویض کارت‌های حافظه دوربین‌ها بوده و حتی تصاویر قبلی نیز به آنها داده نشده است. شلوغ‌کاری اصلاح‌طلبان برای چیست؟!

لازم به ذکر است که این سرمقاله با عنوان «یک جای کار می‌لنگد» منتشر شد که در جواب باید گفت آنجای کار که می‌لنگید بزک برجام توسط روزنامه‌های زنجیره‌ای بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها