مهلت ۴۵ روزه مجلس به دولت درباره ساماندهی کارکنان دولت

کد خبر: 1099726

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با رسیدگی به لایحه ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی، گفت: اصلاحاتی در طرح ساماندهی کارکنان دولت اعمال می شود و نظرات دولت نیز در تدوین این لایحه تامین خواهد شد.

مهلت ۴۵ روزه مجلس به دولت درباره ساماندهی کارکنان دولت

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در مهلت ۴۵ روزی که برای سازمان اداری و استخدامی کشور تعیین شده بود، نوشت: «قرار بر این شده بود که نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشور و تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و طراحان طرح ساماندهی کارکنان دولت در مدت ۴۵ روز کاری که برای این سازمان تعیین شده بود بر اساس این طرح به تدوین لایحه بپردازند و بعد از تصویب آن در دولت به مجلس ارسال شود.

البته اصلاحاتی نیز در طرح ساماندهی کارکنان دولت اعمال می شود و نظرات دولت نیز در تدوین این لایحه تامین خواهد شد.»

همچنین کیومرث سرمدی والی عضو کمیسیون اجتماعی نیز ۲۱ شهریورماه در گفت و گو با ایسنا، از ادامه رسیدگی به کلیات طرح ساماندهی کارکنان دائمی و موقت دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: اصلاحیه ای که توسط کمیته صورت گرفته بود باز هم با اشکالاتی از سوی همکاران مواجه شد و در نهایت دستور کار به جلسه بعد موکول شد.

وی همچنین ۲۳ شهریورماه در گفت و گو با ایسنا، از ضرب الاجل ۴۵ روزه کمیسیون اجتماعی مجلس به دولت برای ارائه لایحه کلیات طرح ساماندهی کارکنان دائمی و موقت دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: جلسه با حضور آقای لطیفی رئیس سازمان امور اداری تشکیل شد. با بررسی هایی که کمیسیون اجتماعی انجام داده بود در صورتی که کلیات طرح ساماندهی کارکنان دائمی و موقت دستگاه های اجرایی تصویب می شد برخی اشکالات قابل پیش بینی بود که از جمله آن مخالف بودن با اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی بود که به دولت تحمیل می کرد و در نتیجه با سد شورای نگهبان مواجه می شد./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها