لایحه رتبه بندی معلمان اصلاح شد

کد خبر: 1104265

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اصلاح لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد.

لایحه رتبه بندی معلمان اصلاح شد

محمد رضا احمدی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،  درباره ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: امروز بعد از ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش مجلس و با توجه به دستور رییس مجلس مبنی بر رسیدگی فوری به اصلاحات این لایحه، اعضای کمیسیون بلافاصله نشستی فوق العاده و فوری برای بررسی آن تشکیل دادند.

احمدی اضافه کرد: اصلاحات مد نظر صحن که خیلی جزئی بود را در لایحه اعمال کردیم و مجددا این لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.

این نماینده مجلس یازدهم درباره اصلاحات انجام شده توضیح داد: اشکالات فقط درباره عناوین تقسیم بندی معلمان بود و بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه یعنی معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم تغییر کند.

وی ادامه داد: بر اساس نظر اعضای کمیسیون در این جلسه اضطراری این عناوین به آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تغییر دادیم.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره زمان بررسی شدن این لایحه در صحن نیز توضیح داد: مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و به این دلیل این لایحه بعد از این تعطیلات به صحن خواهد رفت./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها