استاندار تهران: در مشی دولت جدید جمعه تعطیل نیست

کد خبر: 1109027

استاندار تهران گفت: بنده در مدیریت ، کوچکترین تعارفی با کسی ندارم و رفاقت‌ها را در مدیریت حتما کنار می‌گذارم و شاخص‌وار عمل می‌کنم.

استاندار تهران: در مشی دولت جدید جمعه تعطیل نیست

محسن منصوری استاندار تهران روز جمعه ۲۱ آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان پیشوا طی سخنانی بیان کرد: اینکه روز جمعه را برای تکریم و معارفه انتخاب کردیم به این جهت است که در دولت اسلامی ، تعطیل و غیرتعطیل وجود ندارد و مشی دولت جدید این گونه است و اعلام کنیم جمعه تعطیل نیست.

وی ادامه داد: دلیل اینکه اولین شهرستان پیشوا را انتخاب کردیم این است که اینجا مرکز تحول و نقطه آغاز انقلاب و قیام ۱۵ خرداد و خاستگاه انقلاب است.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: انتخاب نماز جمعه برای برگزاری آئین تکریم و معارفه به این دلیل است که معتقدیم بهترین جا نماز جمعه است زیرا که در بین مردم هستیم ؛ اینکه حرم امامزاده جعفر(ع) را انتخاب کردیم به این دلیل است که هر چه داریم از ائمه معصومین و اولاد پاک این بزرگواران است.

نماینده عالی دولت در استان تهران خاطر نشان کرد: از زحمات برادر بزرگوار و پرتلاش حسین عباسی تقدیر و تشکر می‌کنم که در  مدت ۴۰ ماه خدمت به مردم عزیز شهرستان پیشوا ، کارها را با جدیت دنبال کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: تغییر مدیریت‌ها و جابجایی‌ها به واسطه تغییر دولت‌ها و رویکردها طبیعی است ؛ فرماندار جدید به واسطه شاخص ها و مولفه های مختلفی انتخاب شده است ؛ بنده در مدیریت ، کوچکترین تعارفی با کسی ندارم و رفاقت‌ها را در مدیریت ، حتما کنار می‌گذارم و شاخص‌وار عمل می‌کنم.

منصوری افزود: یکی از این شاخص‌ها که سعی می‌کنیم به آن متعهد باشیم ، بومی بودن است ؛ ما معتقد به بومی‌گزینی هستیم مگر اینکه به هر دلیلی به گزینه بومی نرسیم و تحلیل بر این باشد که گزینه بومی شاید موفق نباشد.

وی اظهار کرد: آقای تاجیک نوری از جوان‌های انقلاب است و ماموریت مهم تحقق گام دوم را بر عهده دارند ؛ مدیر باسابقه و توانمند در استان تهران بوده و موجب تقویت سرمایه اجتماعی نظام شده‌اند ؛ خوش سابقه و متعهد هستند و امیدارم موجب تقویت جریان انقلاب در سطح شهرستان شوند.

استاندار تهران گفت: نسبت به سه شهرستان پیشوا ، ورامین و قرچک به دلیل تعصب ، سابقه و در جریان بودن جزئیات ، نگاه ویژه ای داشته و کار فرمانداران را در این سه شهرستان بسیار سخت می‌دانم و خودم جزئیات این شهرستان‌ها را شخصا پیگیری می‌کنم.

منصوری تصریح کرد: ما نیاز به یک مدیریت جهادی و انقلابی داریم ، مدیریت در صحنه ، مدیریت در میدان ، مدیریت مبتنی بر ظرفیت های مردم؛ در سیاست، مسائل اجتماعی، اقتصاد و ... همین طور است.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: از فرماندار جدید انتظار جوان‌گرایی داریم با رعایت استخدام و بکارگیری ظرفیت های عمومی؛ بنده ریسک جوان گرایی را می پذیرم و مطمئن هستیم اگر به آنان اعتماد کنیم، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها