«فردا» گزارش می‌دهد

دولت در سایه تشکیل شد

کد خبر: 1111578

یک فعال سیاسی اصولگرا از تشکیل دولت در سایه خبر می‌دهد.

دولت در سایه تشکیل شد

گروه سیاست سایت فردا - وقتی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر پیروز شد و دولت هم در اختیار جناح اصولگرا قرار گرفت، یکی از جدی‌ترین سوالاتی که به ذهن می‌رسید این بود که آیا جریان اصولگرایی در برابر دولت دست به نقد هم می‌زند یا صرفا حمایت‌گر است؟

پرسش این بود که دولت در سایه همه تشکیل خواهد شد یا همه طیف‌های این جریان پشت دولت ایستاده و به فرض اینکه در طی سال‌های پیش رو خطای انجام دهد، لاپوشانی می‌کنند؟

جواب سوالات تا حد زیادی مشخص بود و هیچ کس در بین اصولگرایان خواستار نادیده گرفتن اشتباهات نبود. نقد را نه معنی تخریب و کارشکنی یا سنگ‌اندازی در مسیر دولت اما از باب همفکری و کمک به دولت مستقر جدی گرفته بودند اما اقدام عملی و نشانه واضحی از برخورد مناسب با دولت و اشتباهات احتمالی آن هم نبود. 

اکنو اما بعد از تقریبا سه ماه ، به نظر می‌رسد که اصولگرایان از این مرحله گذشته‌اند. شاهدش هم تشکیل دولت در سایه که حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز از آن خبر می‌دهد. 

او در گفت‌وگویی با «برنا» از انفعال احزاب انتقاد کرده و ضمن آنکه دلیل این انفعال را در ساختار سیاسی و جایگاه تحزب در کشور می‌داند، می‌گوید: حزب ما بعد از انتخابات هم فعالیت داشت و دولت در سایه را با هدف هم فکری شکل دادیم تا راهکار های لازم به منظور مشورت به دولت داده شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها