مدعیان اصلاحات: ایران باید عضو FATF شود!

کد خبر: 1112141

روزنامه ابتکار در مطلبی به نقل از یک کارشناس نوشت: «در شرایط فعلی با توجه وضعیت پیش آمده در اقتصاد ایران روند دلار در روزهای آینده تابع حرکت‌ها و رویکردهای بین‌المللی است نه تابع عملکردهای داخلی. بنابراین دلار به دلیل مشکلات بین‌المللی می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و یا اینکه دلار با وجود اخبار خوشایند درخصوص مذاکرات کمی کاهش و یا اصلاح قیمت را تجربه کند.»

مدعیان اصلاحات: ایران باید عضو FATF شود!

در ادامه این مطلب آمده است: «گره کور مشکلات اقتصادی در لایه‌های بالاتر باز می‌شود. به بیانی دیگر برای حل مشکلات باید پرونده FATF مجدد باز و این مسئله یک بار برای همیشه حل شود... حتی اگر برجام امضا شود تا FATF تصویب نشود آنطور که باید و شاید ما شاهد گشایش اقتصادی نخواهیم بود.»

اصلاح‌طلبان در 8 سال گذشته همواره کلید حل مشکلات را به خارج گره زدند و بی‌توجه به ظرفیت‌های داخلی و مدیریت اقتصادی مبتنی بر کارشناسی به بیرون این پیام را دادند که فشار حداکثری علیه ایران نتیجه بخش بوده است! از همین روست که مدعیان اصلاحات هر یکی دو روزی بلندگوی آمریکایی‌ها شده و می‌گویند ایران باید عضو FATF شود! آنها درخصوص برجام هم همین وعده‌ها را مطرح می‌کردند و می‌گفتند اگر برجام را بپذیریم ارزانی خواهد شد؛ سرابی که نظام سلطه برای جمهوری اسلامی طراحی کرده بود و جز فریب و دروغ آمریکا و اروپا رهاورد دیگری نداشت.

در این باره لازم به یادآوری است که در دولت قبل روزنامه‌های اصلاح‌طلب کم کاری دولت متبوع شان را در مورد واکسن کرونا به FATF ربط می‌دادند و می‌گفتند چون FATF را نپذیرفته‌ایم نمی‌توانیم واکسن کرونا وارد کنیم اما دیدیم که با تغییر دولت استدلال کذب این جماعت آشکار شد./ کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها