اتریش: برای حصول توافق هسته‌ای ایران تلاش می‌کنیم

کد خبر: 1113246

وزیر خارجه اتریش در دیدارهای جداگانه با معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و نماینده آمریکا در امور ایران، بر حمایت «وین» از احیای کامل برجام تأکید کرد.

اتریش: برای حصول توافق هسته‌ای ایران تلاش می‌کنیم

وزارت خارجه اتریش بعنوان کشور میزبان مذاکرات «وین» برای احیای برجام امروز (چهارشنبه) در پیامی توییتری با اشاره به دیدار «مایکل لینهارت» وزیر خارجه این کشور با «علی باقری» معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و مذاکره کننده ارشد هیأت ایرانی در مذاکرات وین، نوشت که اتریش از تلاش‌های تمامی طرف‌های مذاکره‌کننده برای رسیدن به توافق در خصوص بازگشت به اجرای کامل برجام حمایت می‌کند.

وزارت خارجه اتریش در صفحه توییتر خود درباره دیدار لینهارت و باقری نوشت: «بحث‌های خوبی بین (مایکل) لینهارت وزیر خارجه اتریش و علی باقری کنی (معاون سیاسی وزیر خارجه ایران) صورت گرفت. روابط دوجانبه و گفت‌وگوهای فعلی هسته‌ای در وین مورد بحث قرار گرفت. اتریش همچنان به نهایت تلاش خود برای حمایت از طرف‌ها برای رسیدن به توافق درباره بازگشت به اجرای کامل برجام ادامه می‌دهد».

وزارت خارجه اتریش همچنین در پیام دیگری به دیدار وزیر خارجه این کشور با «راب مالی» نماینده ایالات متحده در امور ایران در «وین» اشاره کرد.

در این پیام توییتری که با انتشار عکسی از لینهارت و مالی همراه بود، بر نقش وین در پیشرفت مذاکرات هسته‌ای ایران تأکید شده بود و این طور نوشته بود: «تبادل نظرات مفیدی میان (مایکل) لینهارت وزیر خارجه اتریش با رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران درباره مذاکرات در جریان هسته‌ای در وین صورت گرفت. اتریش از تلاش‌های تمامی طرف‌ها برای بازگرداندن برجام به مسیر اصلی حمایت می‌کند»./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها