وظیفه جریان های انقلابی در قبال دولت رئیسی از زبان متکی

کد خبر: 1113400

دبیرکل کانون اسلامی کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند با تاکید بر اهمیت حمایت از دولت سیزدهم اظهار کرد: رسالت نیروها و جریان های انقلابی در قبال دولت رئیسی ؛ حمایت ، مشاوره و نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار است.

وظیفه جریان های انقلابی در قبال دولت رئیسی از زبان متکی

هشتمین جلسه شورای مرکزی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند  در دفتر این کانون برگزار شد و تحولات پسا انتخابات ۱۴۰۰رویکردها و کارکرد  دولت رئیسی مورد ارزیابی اعضای این شورا قرارگرفت.

به گزارش ایسنا، در نشست ماهانه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند موضوع مدیریت موفق درمقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده‌، عزم جدی در کنترل تورم افسار گسیخته با هدف بهبود معیشت مردم، ارتباط صمیمی و مستقیم با مردم، رویکرد متین ،منطقی ‌و فعال در حوزه سیاست خارجی و گشودن روزنه های امید به بازگشت اعتماد مردم بعنوان بخشی ازمحور های موفق در کارنامه ۱۰۰روزه دولت ارائه شد.

ادامه حضور و بعضا کارشکنی مدیران دولت پیشین و مسببین شرایط شکننده کشور، شفاف نبودن نقشه راه در برخی از حوزه های اقتصادی ، گزینش نیروهای بعضا ناتوان و ناکار آمد و بی مهری به بخشی از ظرفیت های علمی و مدیریتی که در انتخابات ۲۸خرداد موثر بودند بعنوان محورهای مورد نقد اعضای شورای مرکزی کانون فارغ التحصیلان مطرح شد.

همچنین منوچهر متکی دبیر کل کانون در این نشست اظهار کرد: وظیفه نیروهای ارزشی و جریان های انقلابی واصولگرا حمایت از نامزد مورد نظر خودبرای انتخابات و معرفی نیروهای مومن،متخصص و کار آمد به نامزد منتخب خود است.

وی افزود: وظیفه اول یعنی تلاش برای رای آوری نیاز به دستور و فرمان ندارد و نیروها آتش به اختیار عمل می‌کنند. اما برای تحقق وظیفه دوم علاوه بر معرفی نیروهای شایسته باید نظام شایسته گزینی مستقر و همه پیشنهادات وارده را مورد ارزیابی قرار دهد.

متکی با تاکید بر اهمیت حمایت از دولت سیزدهم اظهار کرد: رسالت نیروها و جریان های انقلابی در قبال دولت رئیسی ؛ حمایت ، مشاوره و نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار است.

وی در پایان گفت: کارگروه پژوهش و اقتصاد کانون بزودی طرح خود در خصوص مدیریت منابع ارزی را آماده و به مسؤلان ذیربط ارائه خواهد داد./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها