«فردا» گزارش می‌دهد

عارف هم منتقد شد!

کد خبر: 1117290

محمدرضا عارف که تا سکوت و انفعال‌اش نسبت به اوضاع و احوال اصلی‌ترین عامل گلایه اصلاح‌طلبان از او بوده و هست، این روزها به صف منتقدان پیوسته است!

عارف هم منتقد شد!

گروه سیاست سایت فردا - محمدرضا عارف که تا سکوت و انفعال‌اش نسبت به اوضاع و احوال اصلی‌ترین عامل گلایه اصلاح‌طلبان از او بوده و هست، این روزها به صف منتقدان پیوسته است!

او بعد از مدت‌ها به سخن آمده و با اظهار تاسف از احساس یاس و ناامیدی در اقشار مختلف جامعه، گفته: شخصا وضعیت فعلی کشور را در شان مردم شریف ایران نمی‌دانم. با شعار نمی توان کشور را اداره کرد متاسفانه نوعی سردرگمی و بی برنامه‌گی در مدیریت کشور مشاهده می شود و تداوم این سبک مدیریت فرجام نامطلوبی برای کشور در پی دارد.

آقای عارف که به خاطر عملکردش در مجلس دهم حسابی اعصاب اصلاح‌طلبان را بهم ریخته بود، حالا از لزوم تحول اساسی در این جریان گفته و این گمانه را ایجاد کرده که هنوز هم امیدی به سیاست ورزی و حضور قدرت دارد و شاید با این حرف‌ها مهیای رقابت انتخاباتی سال 1402 می‌شود! 

گمانه‌ای که دور از انتظار هم نیست زیرا همین عارف که خودش به عنوان لیدر اصلاح‌طلبان در مجلس دهم سهم قابل توجهی در اوضاع و احوال کشور داشت، برای آنکه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر شانسی داشته باشد، تمام تلاش خود را کرد تا به یک منتقد تبدیل شده و از روحانی فاصله بگیرد. لذا انتقادهای فعلی او از وضعیت مردم و اقتصاد و کشور را هم می‌توان سیاسی و احتمالا انتخاباتی تلقی کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها