آیت‌الله سعیدی: مراجع، علما و مردم نسبت به مشکلات فرهنگی قم دغدغه دارند

کد خبر: 1119793

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس‌جمهور در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: آقای شاه‌چراغی استاندار قم در مدت کوتاه فعالیت‌های مناسبی انجام داده که شایسته تقدیر است.

آیت‌الله سعیدی: مراجع، علما و مردم نسبت به مشکلات فرهنگی قم دغدغه دارند

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: ائمه جمعه قم نسبت به دغدغه فرهنگی استان قم تأکیددارند، مشکل فرهنگی استان دغدغه مراجع معظم تقلید و مردم قم است و از رئیس جمهور تقاضا می‌شود نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشید.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس‌جمهور در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: آقای  شاه‌چراغی استاندار قم در مدت کوتاه فعالیت‌های مناسبی انجام داده که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(س) بیان کرد: یکی از مشخصه‌های ایمان اعتماد به خدا در اموری است که برای انسان پیش می‌آید و مومن می‌داند خداوند وی را رها نکرده و به وی کمک می‌کند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: بنده و آیت‌الله اعرافی و آیت‌الله حسینی بوشهری از ائمه جمعه قم نسبت به دغدغه فرهنگی استان قم تأکید داریم که مشکلات فرهنگی استان دغدغه مراجع معظم تقلید و مردم قم است و از شما تقاضا می‌شود نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشید./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها