انتقاد تند نماینده مجلس از کار عجیب سازمان سنجش

کد خبر: 1121018

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: استراتژی بخشی از دولت آقای روحانی که هنوز عده‌ای از آنها در دولت آقای رئیسی حضور دارند، ایجاد نارضایتی عمومی و به هم ریختن آرامش جامعه است.

انتقاد تند نماینده مجلس از کار عجیب سازمان سنجش

 احمد نادری نماینده مردم تهران و نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح «جهش تولید دانش‌بنیان»، با ارائه تذکری نسبت به رفتار اخیر سازمان سنجش آموزش کشور با برخی دانشجویان هشدار و گفت: به برخی داوطلبان کنکور که حالا دانشجو هستند گفته شده است که شما مشکوک به تقلب هستید و باید دوباره آزمون بدهید.

وی ادامه داد: فرزند مردم پنج ترم پزشکی خوانده و حالا به او گفته‌اند از نظر ما شما داوطلب هستی، نه دانشجو، چون مشکوک به تقلب هستی!

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مگر سازمان سنجش همان زمان کنکور نمی‌توانست این را بررسی کند؟ چرا بعد از پنج ترم به این نتیجه رسیده‌اند؟

وی با اشاره به تجمع گروهی از دانشجویان در مقابل مجلس برای رسیدگی به این مسئله گفت: به دانشجوی دختر رشته پزشکی که در ترم پنجم است و یک ترم دیگر باید در بیمارستان مشغول کارآموزی شود، گفته‌اند که تو مشکوک به تقلب هستی. این دانشجو می‌گفت وقتی من قبول شدم در تمام شهرمان بنر تبریک برایم زدند، حالا به من اینطور می‌گویند.

نادری با تأکید بر اینکه سازمان سنجش باید دلیل متقن ارائه کند، تصریح کرد: استراتژی بخشی از دولت آقای روحانی که هنوز عده‌ای از آنها در دولت آقای رئیسی حضور دارند، ایجاد نارضایتی عمومی و به هم ریختن آرامش جامعه است. اینها به دنبال لکه‌دار کردن حیثیت خانواده‌ها و نارضایتی عمومی هستند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم و این مسئله را در کمیسیون بررسی می‌کنیم تا حقی از داوطلبان ضایع نشود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها