«فردا» گزارش می‌دهد

اصرار اصلاح‌طلبان به هاشمی کردن لاریجانی

کد خبر: 1121695

غلامعلی رجایی گفته تشابه رد صلاحیت آقای هاشمی با آقای لاریجانی در این است که مشخص شد بعضی‌ها دیگر در دایره خودی‌ها قرار نمی‌گیرند.

اصرار اصلاح‌طلبان به هاشمی کردن لاریجانی

گروه سیاست سایت فردا - علی لاریجانی در سال‌های اخیر شخصیت قابل توجهی برای اصلاح‌طلبان بوده است. چه آن موقع که در قامت رئیس مجلس کمک حال دولت روحانی بود و چه آن هنگام که تنها امیدشان برای موفقیت در انتخابات به حساب می‌آمد.

عدم احراز صلاحیت او برای شرکت در کارزار ریاست جمهوری اخیر هم آنها را ناامید نکرده است، حتی برعکس؛ شاهدیم که برخی از سیاسیون در جبهه اصلاح‌طلبی اصرار دارند که او را جای مرحوم هاشمی رفسنجانی نشانده و چنان شان و جایگاهی به وی بدهند. البته خیلی‌ها از اصلاح‌طلب گرفته تا اصولگرا بر این باورند که او نه ظرفیت لازم را برای به عهده گرفتن این نقش دارد و نه روحیه آن را (پیش‌تر در سلسله گفت‌وگوهایی با سایت فردا به این موضوع پرداخته بودیم). با این حال شاهدیم که هنوز هم برخی دست از تلاش برنداشته و سعی دارند رد صلاحیت او در انتخابات 1400 را معنادار جلوه داره و یک هم‌سانی بین او و هاشمی ایجاد کنند. شاهدش همین مصاحبه غلامعلی رجایی، مشاور پیشین مرحوم هاشمی رفسنجانی با «ایلنا» که گفته: « تشابه رد صلاحیت آقای هاشمی با آقای لاریجانی در این است که مشخص شد بعضی‌ها حتی اگر ۱۲ سال رئیس مجلس، دبیر شورای عالی امنیت ملی، نماینده مجلس و وزیر باشند، دیگر در دایره خودی‌ها قرار نمی‌گیرند.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها