احتمال بررسی لایحه رتبه بندی معلمان فردا در مجلس

کد خبر: 1130633

براساس دستورکار منتشر شده از سوی هیئت رئیسه مجلس، بررسی گزارش کمیسیون آموزش در مورد لایحه نظام رتبه بندی معلمان اعاده شده از سوی شورای نگهبان، یکی از موضوعات نشست علنی بهارستان نشینان خواهد بود.

احتمال بررسی لایحه رتبه بندی معلمان فردا در مجلس

نشست فردای مجلس شورای اسلامی ابتدا به شکل غیرعلنی و با دستور کار بررسی بودجه سال آینده به ویژه مسئله حذف ارز 4200 تومانی برگزار می شود.

پس از آن  بر اساس دستور کاری که از سوی هیئت رئیسه مجلس به نمایندگان ارائه شده، نمایندگان در نشست علنی خود به بررسی دو طرح دیگر خواهند پرداخت که این دو طرح عبارت اند از: گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 206 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه بندی معلمان اعاده شده از سوی شورای نگهبان.

با توجه به اینکه به گفته سیدنظام موسوی سخنگوی هیئت رئیسه، مجلس از دوشنبه در دو شیفت به بررسی لایحه بودجه سال آینده می پردازد، به نظر می رسد که نشست فردای مجلس یکی از آخرین فرصت ها برای بررسی و تعیین تکلیف لایحه رتبه بندی معلمان  در سال جاری باشد که در هفته های اخیر چند باری در رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان قرار داشته است./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها