هیئت رئیسه مجلس نظر نهایی را درباره طرح صیانت اعلام می کند

کد خبر: 1131668

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: درباره تصویب کلیات طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی و ایرادات معاونت قوانین مجلس به این طرح هیئت رئیسه مجلس نظر نهایی را اعلام خواهد کرد.

هیئت رئیسه مجلس نظر نهایی را درباره طرح صیانت اعلام می کند

 سیدنظام موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در جریان تشریح مصوبات امروز صحن علنی مجلس درباره تصویب کلیت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی و نامه شب گذشته معاونت قوانین مجلس مبنی بر ایرادات قانونی وارده به این مصوبه گفت: راجع به این طرح بر اساس رای گیری در صحن علنی پیگیری این موضوع بر طبق اصل 85 قانون اساسی به کمیسیون ویژه سپرده شد. به لحاظ قانونی آنچه که اتفاق افتاده این کمیسیون حق بررسی طرح را دارد.

وی افزود: البته مصوبات این کمیسیون در یک بازه زمانی مشخص اعتبار دارد که این بازه زمانی توسط صحن علنی تعیین می شود اما مطابق آیین نامه داخلی مجلس آنچه کمیسیون ویژه باید مورد بررسی قرار دهد باید طرحی باشد که مجلس به او محول کرده است  بر همین اساس معاونت قوانین مجلس که وظیفه بارگذاری طرح ها و لوایح را دارد ایراداتی به روند تصویب کلیت طرح در صحن کمیسیون ویژه گرفته است که این مسئله طبعا باید توسط هیئت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم گیری نهایی را اعلام کند.

موسوی خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه  هیئت رئیسه مجلس این روزها مشغول بررسی لایحه بودجه است باید در یک زمان مجزا هئیت رئیسه درباره این مصوبه اعلام نظر کند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها