واکنش نماینده مجلس به وضعیت فعلی اینترنت

کد خبر: 1131738

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فضاسازی‌های صورت گرفته علیه طرح اخیر مجلس گفت: ما به دنبال امنیت مردم و کسب و کارهای آنها در فضای مجازی هستیم نه بستن اینترنت.

واکنش نماینده مجلس به وضعیت فعلی اینترنت

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز عصر مجلس و در جریان بررسی لایحه بودجه 1401، با ارائه اخطار قانون اساسی اظهار داشت: از دیروز و بعد از تصویب کلیات طرح «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» در کمیسیون مشترک، فضاسازی سنگینی علیه مجلس و کمیسیون شکل گرفته و مجلس متهم به ایجاد محدودیت در فضای مجازی می‌شود.

وی افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم که مجلس و کمیسیون مشترک به دنبال محدودیت آزادی‌های ‌آنان و کاهش دسترسی به اینترنت نیستند و این طرح نیز به دنبال انسداد و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: ما به دنبال امنیت مردم در فضای مجازی و اطمینان برای برای کسب و کارهای‌شان در این فضا هستیم؛ ما طرفدار اینترنت امن و پرسرعت هستیم و کمیسیون نیز آماده شنیدن نظرات کارشناسان در بررسی جزئیات طرح است.

رضایی همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اینترنت گفت: از وزیر ارتباطات می‌خواهیم راجع‌به افت کیفیت اینترنت در هفته‌های اخیر تدبیر و چاره‌اندیشی کند/فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها