وحید جلال زاده: مجلس با تمام قوا حامی پلیس دربرخوردباهنجارشکنان است

کد خبر: 1137554

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در مجلس با تمام توان حامی پلیس در برخورد با هنجارشکنان و رفع خلاءهای قانونی در این حوزه هستیم؛ چرا که مجموعه انتظامی به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و شبانه روز در این حوزه بسیار خوب درخشیده است.

 وحید جلال زاده: مجلس با تمام قوا حامی پلیس دربرخوردباهنجارشکنان است

 وحید جلال زاده با حضور در قرارگاه نوروزی انتظامی استان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: ما مفتخریم که این موقعیت برای ما ایجاد شده است که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و امیدواریم در این راه موفق باشیم و با کمک و پشتوانه مردمی و مجاهدت‌های شبانه روزی پلیس، امنیت را سایه گستر کنیم.

وی‌در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان اظهار داشت: ما در مجلس شورای اسلامی با تمام توان حامی پلیس در برخورد با هنجارشکنان و رفع خلاءهای قانونی در این حوزه هستیم؛ چرا که مجموعه انتظامی به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و شبانه روز بسیار در این حوزه  خوب درخشیده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تقدیر از عملکرد تمام فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی در انتظامی استان بیان کرد: امنیت مطلوب جامعه امروز پس از عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح از جمله کارکنان انتظامی با مدیریت صحیح و روحیه جهادی است.

جلال زاده در پایان  پیرامون حرکت جهادی کارکنان مجموعه انتظامی استان در طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ افزود: میثاق کارکنان این مجموعه مبنی بر حضور مداوم و پیوسته آن ها در زمینه خدمت رسانی به مردم و بالا بردن امنیت در تعطیلات نوروزی، امری مجاهدانه و ایثارگونه به شمار رفته و قابل تقدیر است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها