سعید لیلاز خطاب به اصلاح‌طلبان:

با اقدامات دولت مقابله نکنید

کد خبر: 1146918

سعید لیلاز، عضو حزب کارگزاران سازندگی به تازگی با دفاع از حذف ارز ترجیحی گفته است: اصلاح‌طلبان نباید با اقدامات مقابله کنند چون آقای رئیسی اپوزیسیون دولت قبل بوده است.

با اقدامات دولت مقابله نکنید

به گزارش سایت فردا، سعید لیلاز، عضو حزب کارگزاران سازندگی، به تازگی در سخنانی گفته است: «اگر بخواهیم سیاست ارز 4200 تومانی را ادامه دهیم 20 میلیارد دلار ارز می خواهیم. و 20 میلیارد دلار هم که افراد همیشه در صحنه باید ببرند در پاتایا و آنتالیا و تکریه، 20 میلیارد دلار هم برای واردات کالاهای واسطه‌ای نیاز است و 20 الی 30 میلیارد دلار هم کف کالاهای سرمایه‌ای است. این خودش می‌شود صد میلیارد دلار و ایران دیگر ندارد. اکنون زمان اخذ تصمیمات تلخ و سخت فرا رسیده است».

او ادامه داد: «اگر بزرگواری، سیدی مانند آقای رئیسی می‌آید و می‌خواهد مشکلات را حل کند ما آماده‌ایم به او کمک کنیم و اصلاح‌طلبان واقعی هم نباید مقابله کنند و نباید بگویند چون دولت آقای رئیسی در دولت قبل با این طرح مخالف بود و اپوزیسیون دولت قبل بود، حالا باید مقابله به مثل کنیم؛ نه آقا این حرف‌ها نیست. اکنون صدای شکسته‌شدن استخوان میلیون‌ها انسان ایرانی به گوش می‌رسد».

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها