واکنش یک نماینده به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا

کد خبر: 1152201

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور نتیجه زحمات جوانان انقلابی است که «ما نمی توانیم» برایشان معنایی ندارد.

واکنش یک نماینده به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور گفت: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور ثمره اتکا به توان داخلی و همچنین تلاش شبانه‌روزی کادر درمان است که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

وی افزود: این موفقیت نتیجه زحمات جوانان انقلابی است که «ما نمی توانیم» برایشان معنایی ندارد و با تکیه بر توان خود و با وجود همه تحریم‌ها توانستند کشور را به این نقطه برسانند.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زحمات کادر درمان و تلاش‌های موفقیت‌آمیز جوانان انقلابی شرکت‌های دانش‌بنیان برای مقابله با کرونا زمانی بیشتر به چشم می‌آید که ما به این نکته توجه داشته باشیم که دولت سیزدهم در شرایطی به این موفقیت دست یافت که دولتمردان با تحریمها دست و پنجه نرم می کردند و به دلیل شرایط خاص افغانستان با حجم عظیمی از مهاجران از کشورهای همسایه مواجه بودیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد:پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا در کشورهای همسایه چندان رعایت نمی‌شود لذا مهاجرت اتباع این کشور به ایران کار مقابله با ویروس کرونا و مهار این بیماری را برای کادر درمان سخت‌تر کرده بود.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی با تکا به شرکتهای دانش بنیان امروز به نقطه‌ای رسیده که یکی از تولیدکنندگان مطرح واکسن کرونا است و امکان صادرات این محصول به کشورهای مختلف برای ایران فراهم شده است.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها