وزیر کشور: عملیات امدادی در محل حادثه قطار مشهد - یزد پایان یافت

کد خبر: 1152976

وزیر کشور گفت: بعد از بررسی‌های دقیق‌تر مقصران یا متخلفان احتمالی این حادثه توسط مسئولان وزارت راه و شهرسازی معرفی خواهند شد.

وزیر کشور: عملیات امدادی در محل حادثه قطار مشهد - یزد پایان یافت

احمد وحیدی، وزیر کشور که برای بررسی حادثه خروج قطار مسافری مشهد - یزد از ریل در شهرستان طبس حضور یافته است، اظهار داشت: با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن کشور در محل حادثه هستیم و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استانداران یزد و خراسان‌جنوبی و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در محل حادثه حضور دارند.

وی بیان داشت: حادثه خروج قطار از ریل حدود ساعت ۵ و ۲۲ دقیقه امروز اتفاق افتاد که بلافاصله امدادرسانی شروع و خودروها و تجهیزات امدادی در محل حادثه از ساعات اولیه مستقر شدند.

وزیر کشور گفت: تاکنون ۱۷ نفر در این حادثه جان باختند البته این آمار قطعی نیست و بعد از تحقیقات پزشکی قانونی آمار دقیق اعلام خواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه بررسی‌های پزشکی قانونی برای اعلام تعداد دقیق فوتی‌های حادثه خروج قطار از ریل در طبس ادامه دارد، افزود: آمار کل مسافران قطار مشهد به یزد ۳۸۲ نفر گزارش شده است.

وی تبیین کرد: اعضای کمیسیون سوانح در محل حادثه حضور دارند و با حضور وزیر راه و شهرسازی بررسی‌های لازم انجام و نتایج قطعی اعلام خواهد شد.

وزیر کشور گفت: بعد از بررسی‌های دقیق‌تر مقصران یا متخلفان احتمالی این حادثه توسط مسئولان وزارت راه و شهرسازی معرفی خواهند شد. /فارس

عیادت وزیر کشور از مصدومان حادثه قطار مسافری مشهد-یزد

وزیر کشور که برای رسیدگی به امدادرسانی و بررسی وضعیت حادثه قطار مسافری مشهد-یزد، عازم طبس شده بود، با حضور در بیمارستان این شهر، از مصدومان این حادثه عیادت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مهران فاطمی استاندار یزد، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، دکتر احمد وحیدی را همراهی کردند.

وزیر کشور در دیدار با مصدومان، از نزدیک در جریان روند درمانی آنها که بیشترشان سطحی بود، قرار گرفت و روایت آنها را از این حادثه شنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها