اسلامی: انرژی اتمی به کمک ساماندهی پساب نطنز می‌آید

کد خبر: 1155242

رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد تغییرات اساسی در مصرف و ذخیره آب‌های زیرزمینی گفت: انرژی اتمی به کمک ساماندهی پساب نطنز می‌آید.

اسلامی: انرژی اتمی به کمک ساماندهی پساب نطنز می‌آید

 شامگاه پنجشنبه جلسه شورای اداری شهرستان نطنز با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه کاشان، نماینده مجلس، فرماندار، ائمه جمعه شهرهای نطنز و بادرود و مسئولان ادارات و ارگان‌ها  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز برگزار شد.

محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: منطقه نطنز در حاشیه کویر و با مردمانی سخت‌کوش، باعث شده که برکت الهی همیشه اینجا ساری و جاری باشد.

وی با بیان اینکه امروزه دنیا با تغییرات اقلیمی مواجه شده است، افزود: خشک‌سالی جهان را در برگرفته و این امر بسیار جدی است، در گزارش آژانس بین‌المللی انرژی آمده است که تا سال 2050 تولید گازهای گلخانه‌ای صفر شود زیرا این روند اقلیم بسیاری از تمدن‌ها را از بین خواهد برد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مشکلات آب استان اصفهان، تصریح کرد: امروز باید الگو، فعالیت، زندگی و محیط‌زیست‌مان را اصلاح کنیم؛ ما باید صنایع سازگار با محیط‌زیست در مناطق ایجاد کنیم.

وی در خصوص بحث آب و پساب‌ها گفت: از طریق انرژی اتمی به این شهرستان کمک می‌کنیم تا جریان آب و پساب با نهضت فکری و طراحی مهندسی عملیات آب و پساب، به نحوی اجرایی شود تا در مصرف و ذخیره آب‌های زیرزمینی تغییرات اساسی به وجود بیاید.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها