حداد عادل: دشمن جنگ ادراکی را علیه مردم شروع کرده است

کد خبر: 1163973

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید به جوانان فرصت داده شود تا استعداد خود را نشان دهند و همچنین در عرصه مدیریتی از وجود بانوان نباید غافل شد تا کشور به خوبی اداره شود.

حداد عادل: دشمن جنگ ادراکی را علیه مردم شروع کرده است

غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با بیان اینکه وظیفه ما وسعت دادن به چتر ائتلاف است، اظهار کرد: ائتلاف یعنی همه نیروهای انقلابی که به رهبری معتقدند، باید درکنار همدیگر کار کنند.

وی افزود: حفظ وحدت سخت است و این حفظ آنقدری که در پیروزی سخت است در شکست نیست.

حداد عادل به جوان‌گرایی اشاره و اظهار کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوان‌گرایی اصرار کرده است و این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است، پس به جوانان فرصت دهید تا استعداد خود را نشان دهند و این موضوع را به عنوان یک راهبرد استراتژیک رعایت کنید، زیرا این کشور باید به دست جوانان اداره شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور شرکت ندادن بانوان در مسائل سیاسی را یک اشتباه برشمرد و تصریح کرد: بانوان رکنی از این جامعه هستند و هیچ وقت موضوع آنان از نظر ما یک موضوع حاشیه‌ای نیست و ۵۰ درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند؛ بنابراین کشور باید با رای اداره شود و فرقی بین رای مرد و زن وجود ندارد و نباید در عرصه عمل از وجود بانوان غافل شوید.

وی بیان کرد: نیرو سازی را فراموش نکنید، هر جریانی که با جوانان پیوند نداشته باشد و نیرو نسازد، عقیم است و به نازایی سیاسی مبتلا می‌شود.

حدادعادل خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب از ابتدای این انقلاب تا به امروز یک روز هم مارا آسوده نگذاشتند و فلج کننده‌ترین تحریم‌ها را بر این ملت تحمیل کردند.

وی حکومت‌رانی هوشمند را لازمه این حکومت دانست و گفت: باید از فناوری اطلاعات و اینترنت استفاده کنید و امروز جهادی که رهبری ما را به آن دعوت می‌کند، تبیین است، زیرا دشمن جنگ ادراکی را بر علیه مردم شروع کرده است.

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران نیز با بیان اینکه ما نسبت به آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت نیستیم، ادامه داد: یا نباید تشکیلات شروع شود یا وقتی شروع شد باید از آن حمایت کنیم و اگر آن را کنترل و بازرسی نکنیم منفعل می‌شود.

شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان مازندران نیز در پایان گفت: ما از هر عزیزی که باری از دوش انقلاب کم کند، استقبال می‌کنیم و امروز انقلاب تحمل تفرق ما را ندارد، پس اگر ما یک دل شویم قطعا انقلاب نتایج آن را خواهد دید و سر موضوع انقلاب با کسی شوخی نداریم.

جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران عصر امروز با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و دیگر رؤسا و دبیران ۲۲ شهرستان مازندران در محمودآباد برگزار شد./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها