نماینده مجلس: دولت باید خانه تکانی کند

کد خبر: 1165446

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: در برخی بخش‌ها کارمندان بالای ۳۵ سال سابقه هنوز در رأس کار هستند در حالی که باید جای خود را به جوانان دهند.

نماینده مجلس: دولت باید خانه تکانی کند

علیرضا نظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد و گفت: برخی از فرهنگیان دو سال است که پاداش پایان خدمت دریافت نکرده‌اند که سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش باید این موضوع را پیگیری کنند

وی با بیان اینکه وضعیت معیشتی کارمندان قراردادی در بدنه دولت مناسب نیست، اظهار داشت: لازم است دولت نسبت به ساماندهی نیروهای قراردادی خود و همچنین بسیاری از کارمندان شوراهای حل اختلاف، نیروهای خدماتی مدارس و آموزش و پرورش که از لحاظ حقوق و معیشت در مضیقه هستند اقدام کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه سهم بیمه کارگران ساختمانی در بسیاری از شهرستان‌ها قطع شده در حالی که بر اساس قانون دولت موظف است هر سال سهمیه‌ای را از طریق تأمین اجتماعی به آنان اختصاص دهد.

نظری بیان کرد: کارمندان بالای ۳۵ سال سابقه خدمت باید جای خود را به جوانان دهند و دولت باید خانه تکانی کند. مدیرعامل بانک مسکن برخلاف قانون با ۳۵ سال سابقه همچنان در رأس کار است که سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود کند.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها