نماینده مجلس: شرارت در موضع‌گیری برجامی بریتانیا مشهود است

کد خبر: 1168503

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بریتانیا بهتر از همه می داند، جمهوری اسلامی اراده‌ای برای ساخت سلاح هسته ای ندارد.

نماینده مجلس: شرارت در موضع‌گیری برجامی بریتانیا مشهود است

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در واکنش به ادعای ضدایرانی وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر ضرورت جلوگیری از دستیابی کشورمان به سلاح اتمی، گفت: بریتانیا بهتر از همه می داند، جمهوری اسلامی اراده ساخت سلاح هسته ای ندارد و فتوای رهبر انقلاب نیز بر این مهم تاکید جدی دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انگلیسی ها سابقه شرارت دارند، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود که هم زمان با برگزاری دور جدید گفتگوهای هسته ای، انگلیسی ها زیاده خواهی می کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد و فعالیت هسته ایران کاملا شفاف است، ادامه داد: غربی ها به خوبی می دانند از هر دو بازرسی که توسط آژانس صورت می گیرد، یک بازرسی در ایران انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه اروپایی ها در زمان مذاکرات معمولا تقسیم کار انجام می دهند، افزود: بر این اساس مشاهده می شود که برخی از سران این کشورها در مصاحبه ها اظهارات ضدایرانی مطرح می کنند، برخی دیگر اقدام به تهدید کرده و عده ای دیگر تلاش می کنند از باب مذاکره وارد شوند تا از این طریق به اهدافشان دست یابند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انگلیسی ها باید بدانند استفاده از سیاست تهدید علیه ایران نخ نما شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس به وزیر امور خارجه انگلیس توصیه می شود روند مذاکرات را به سمت و سویی نبرند که بدون نتیجه بماند زیرا اکنون توپ در زمین غربی ها است./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها