مخبر در مهران وحیدی در بغداد +عکس

کد خبر: 1173583

امروز وزیر کشور به عراق و معاون اول رئیس جمهور به مرز مهران رفته‌اند تا مشکلات بوجود آمده برای سفر زوار اربعین به عراق را حل کنند.

مخبر در مهران وحیدی در بغداد +عکس

صبح امروز محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برای دومین مرتبه طی دو هفته اخیر با سفر به استان ایلام از مرز مهران و روند تردد و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی بازدید کرد.

این بازدید پس از آن صورت می‌گیرد که از روز گذشته و به دلیل کمبود زیرساخت‌ها در پایانه های مرزی عراق مشکلاتی در روند تررد زائران بوجود آمده بود که موجبات نارضایتی مردم را پدید آورده بود.

13

حالا و در کمتر از 24 ساعت معاون اول رئیس جمهور به همراه برخی مسئولان ستاد اربعین و مسئولان استانی به پایانه‌هیا رمزی سفر کرده است تا از نزدیک مشکلات را رصد کرده و آخرین دستورات را برای تسهیل تردد و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی صادر کند.

همزمان با سفر مخبر اما وحیدی وزیر کشور نیز به بغداد سفر کرده است و صبح امروز ضمن دیدار با وزیر کشور عراق رایزنی‌های لازم برای حل مشکلات در پایانه‌های مرزی عراق را انجام داده است.

1433

اما این اولین مرتبه نیست که مخبر برای نظارت به روند تردد زائران، به پایانه‌های مرزی غرب کشور سفر می‌کند و 12 روز پیش در 5 شهریور نیز وی با سفر به استانهای کرمانشاه،‌ایلام و خوزستان ضمن بازدید از پایانه های مرزی این استانها از نزدیک در جریان روند تردد و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفته بود.

در جریان این سفرها معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر فراهم سازی امکانات سفری آسان،‌ارزان و امن برای زائران اربعین حسینی بر لزوم افزایش امکانات رفاهی در پایانه‌های مرزی نیز تاکید کرده بود و از دستگاه‌های اجرایی خواسته بود تا تمام توان خود را برای تسهیل‌گری سفر زوار اربعین بکارگیرند.

حالا اما به نظر می‌رسد دولتی که با شعار "دولت مردم" روی کار آمده است در عمل نیز در حال نشان دادن وفاداری به شعار خود است واین سرعت عمل در پیگیری وحل مشکلات مردم نمونه‌ای از این مهم است. موضوعی که رهبر انقلاب نیز در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین دیدار اخیرشان با اعضای هیئت دولت از آن تقدیر کردند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها