منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با «فردا» مطرح کرد

نوع مواجهه با اعتراضات را شکل اعتراضات تعیین می‌کند

کد خبر: 1178874

منصور حقیقت‌پور نوع مواجهه با ناآرامی‌های اخیر را مناسب دانسته و معتقد است که جواب های ، هوی است.

نوع مواجهه با اعتراضات را شکل اعتراضات تعیین می‌کند

گروه سیاست سایت فردا – هر چند روز یک بار شاهد حضور برخی مردم در خیابان‌ها و ناآرامی‌هایی هستیم که بیش از اعتراض رنگ و بوی اغتشاش دارد. بگذریم از کشته سازی‌ها و سناریوهایی که مخالفان و دشمنان سوار بر موج این ماجراها رقم می‌زنند تا هزینه بیشتر متوجه کشورمان شود.

برخی معتقد هستند که این هزینه‌ها به خاطر نوع مواجهه با اعتراضات به کشور تحمیل می‌شود و اگر اجازه برگزاری اعتراضات به شکل ‌های دیگر و مدیریت شده‌ای داده شود، دیگر شاهد این مسائل نخواهیم بود. برخی هم اصلا انتقادی به نوع مواجهه با اعتراضات اخیر نداشته و هر آنچه که رخ داده را از چشم آنهایی که به خیابان آمدند، می‌بینند. 

منصور حقیقت‌پور، نماینده پیشین مجلس و فعال سیاسی اصولگرا در گروه دوم جای می‌گیرد. او در گفت‌وگو با «فردا» گفت: «نوع مواجهه با اعتراضات را شکل بیان اعتراض مشخص می‌کند».

وی افزود: «بالاخره جواب های ، هوی است و اگر عده‌ای می‌خواهند با چادر کشیدن از سر مردم اعتراض خود را بیان کنند باید منتظر باشند که سنگی هم به آنها برخورد کند».

حقیقت‌پور ادامه داد: «من نماینده مجلس بودم و بارها دیدم که تجمعاتی مقابل مجلس شکل گرفت. هیچ وقت خشنونت در کار نبود و مسائلی که معترضان خواستار رسیدگی به آن بودند نیز پیگیری می‌شد حالا یا به نتیجه می‌رسید و یا نه اما حداقل به خشونت و درگیری و این مسائل ختم نمی‌شد».

وی با انتقاد از اقداماتی مثل سوزاندن بانک و سطل آشغال و ... گفت: «همه این‌ها هزینه است که به کشور و مردم تحمیل شده. یک عده 40، 50 هزار نفری به خیابان آمده و سعی دارند با فحش‌های ناموسی اعتراض کنند! ما حتی با منافقان می‌جنگیدیم هم چنین حرف‌های رکیکی زده نمی‌شد».

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها