ایزدخواه: دشمنان از پیشرفت ایران نگران می‌شوند

کد خبر: 1179428

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جالب است غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای با پرستیژ خاصی در مقابل ما صحبت می‌کنند، اما یک دفعه دم خروس آنها بیرون می‌زند و جاسوس به ایران می‌فرستند.

ایزدخواه: دشمنان از پیشرفت ایران نگران می‌شوند

روح الله ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دخالت برخی از کشورهای خارجی در مسائل داخلی ایران، اظهار داشت: هر زمان که جمهوری اسلامی ایران در آستانه جهش و پیشرفت شتابان قرار می‌گیرد و به لحاظ جایگاه سیاسی و اقتصادی به ثبات می‌رسد، آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی با غیظ و حسادت به دنبال آن هستند که در مسائل داخلی ایران دخالت کنند.

وی متذکر شد: در مقابل، هر زمان که کشورمان دچار رکود است و دولتمردانی ضعیف بر سر کار هستند، غربی‌ها کاری به کار ما ندارند. چگونه می‌شود که غربی‌ها به یک باره و در زمان خیزش برای پیشرفت و رشد شتابان ایران یادشان می‌افتد که از حقوق زنان صحبت کنند؟ آنان هر زمان که شاهد پیشرفت ایران هستند، برای دخالت در امور داخلی کشورمان حریص می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً غربی‌ها از ثبات، رشد، پیشرفت و تسلط بر فناوری در کشور ما به شدت نگران می‌شوند. آنان دوست دارند که ایران متزلزل، راکد و درگیر مسائل داخلی باشد. هرگاه کشورمان به لحاظ انسجام مدیریتی و تصمیم‌گیری روی پای خودش می‌ایستد و در پیشرفت سرعت می‌گیرد، غربی‌ها به بهانه‌های مختلف و واهی در امور ما دخالت می‌کنند.

ایزدخواه گفت: جالب است غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای با پرستیژ خاصی در مقابل ما صحبت می‌کنند، اما یک دفعه دم خروس بیرون می‌زند، جاسوس به ایران می‌فرستند و یا آنکه سفیران آن‌ها در امور داخلی ایران دخالت می‌کنند. به محض اینکه آشوبی در کشورمان ایجاد می‌شود، غربی‌ها در شیپور آن می‌دمند و در این فضا آنقدر حریصانه، عیان و علنی ورود می‌کنند که یادشان می‌رود در مذاکرات به ما چه گفته‌اند و چه وعده‌هایی دادند.

وی تاکید کرد: بارها برای ما تجربه شده است که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند، اما نمی‌دانم چرا برخی از افراد چشم خود را به روی این واقعیت می‌بندند و باز هم به غرب اعتماد می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای ما ثابت شده است که برخی از کشورهای غربی سلطه‌جو مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه در شرایط آرامش، ثبات و پیشرفت کشورمان دست و پای خود را گم می‌کنند و می‌خواهند در امور داخلی ما دخالت کنند.

ایزدخواه اظهار داشت: ما امروز انسجام داخلی نسبتاً بهتری نسبت به یک دهه گذشته درون حاکمیت خود داریم. سرعت کارها بالا گرفته است و دولت در حوزه‌هایی به صورت جدی عمل می‌کند. اگر به معنای واقعی خنثی‌سازی تحریم‌ها محقق شود، قطعاً غربی‌ها برگ برنده خود را از دست می‌دهند و دچار تشویش و پریشانی می‌شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها