امیر واحدی: اتفاقات هیجانی اخیر نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است

کد خبر: 1179474

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اتفاقات هیجانی اخیر نیز نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است و به همه ما نشان می‌دهد که بیش از پیش بر فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داشته باشیم.

امیر واحدی: اتفاقات هیجانی اخیر نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم بصیرت افزایی خانواده نهاجا که در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: مدیریت زندگی با همسران است و این عزیزان هستند که آرامش فکری و روحی فرزندان و سلامت روحی یک خانواده را تضمین می‌کنند.

وی افزود: خانواده‌ای که بر پایه صداقت و تعهد شکل گرفته فرزندان سالمی را تحویل جامعه می‌دهد و رکن اصلی جامعه اسلامی همین خانواده‌های متعهد و اصیل هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه امروز برخی جوانان تحت تأثیر عوامل بیرونی و فضای مجازی قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: این افراد که محدود هم هستند متأسفانه امروز هیجانی عمل می‌کنند، وظیفه خانواده‌ها این است که آنها نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

امیر واحدی با اشاره به اتفاقات اخیر، تصریح کرد: یک سری جوان اقدامات هیجانی را در روزهای اخیر انجام می‌دهند و می‌بینید که رسانه‌های بیگانه مانند بی بی سی به بهانه مسائلی که موضوعات اصلی جامعه ما نیست، چندین روز است که کل برنامه‌های خود را تعطیل کرده و به مسائل پیش آمده در ایران و بر تحریک جوانان ما می‌پردازند.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، تاکید کرد: فضای مجازی دارد بی داد می‌کند، این اتفاقات هیجانی اخیر نیز نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است و به همه ما نشان می‌دهد که بیش از پیش بر فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داشته باشیم و پدرها و مادرها باید بر بچه‌های خود نظارت کامل داشته باشند و نگزارند که فرزندان خود در فضای مجازی در دام بیفتند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اساس و پایه موفقیت یک مرد همسر او است، افزود: اگر یک مرد همسر خوبی نداشته باشد نمی‌تواند موفق شود. همه سختی‌های زندگی مانند تربیت فرزندان و مدیریت منزل در نبود شما برعهده همسران شما است.

امیر واحدی با بیان اینکه اگر همسران شما آرامش فکری و روحی داشته باشند می‌توانند فرزندان بسیار خوبی به جامعه تحویل بدهند، گفت: فرزندانی که تحویل جامعه می‌شود، اساس و پایه موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. امیر واحدی تاکید کرد: شما آقایان موفق بدانید که داشتن همسران خوب موجب موفقیت شما شده است پس احترام و تکریم خانواده وظیفه شما است.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها