کوشکی: دروغ‌‌پردازان حوادث اخیر باید محاکمه شوند /باید دادگاه جنگی تشکیل شود

کد خبر: 1180025

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه کسانی که در حوادث اخیر دروغ پراکنی کردند سرباز و افسر دشمن علیه امنیت و منافع ملی ایران هستند، گفت: باید این افراد و رسانه‌ها به جرم همکاری با دشمن و خیانت به کشور محاکمه شوند.

 کوشکی: دروغ‌‌پردازان حوادث اخیر باید محاکمه شوند /باید دادگاه جنگی تشکیل شود

محمدصادق کوشکی عضو هیات علمی دانشگاه خبرگزاری با اشاره به دروغ پراکنی رسانه‌های معاند و برخی سلبریتی‌ها و افراد در رابطه با حوادث اخیر گفت: متاسفانه به نظر می‌رسد حوادث چند هفته اخیر درک  نشده است، یعنی اینگونه نیست که بگوییم فقط یک سلبریتی‌دروغ می‌گوید یا مثلا بی بی سی دروغ می‌گوید و باید با دروغ مقابله شود، موضوع اینجاست، که همه این اتفاقات یک چرخه کامل جنگ روانی علیه امنیت  و منافع ملی جمهوری اسلامی است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد:‌ این چرخه جنگ روانی اجزایی دارد و هر کدام از این افراد و رسانه‌ها جزء این چرخه هستند یعنی آن سلبریتی، آن روزنامه، آن خبرنگار، آن کسی که توئیت می‌زند و دروغ می گوید، و چه آن مسئولی که صحبتی نادرست می کند، اینها همه چرخه جنگ روانی دشمن را کامل می‌کنند.

وی ادامه داد: موضوع  تنها این نیست که یک سلبریتی دروغ گفته یا خبر دروغی را منتشر کرده است، اینها هرکدام سرباز و افسر در جنگ روانی دشمن علیه امنیت و منافع ملی ایران هستند و باید برای برخورد با آنها این نگرش شکل بگیرد که این ها جزء آن جبهه مهاجم هستند و دارند به اقتصاد و امنیت کشور و همه داشته‌های این کشور آسیب می زنند.

کوشکی تاکید کرد: رفتاری که با این افراد باید بشود باید مانند رفتار با کسانی باشد که در زمان جنگ همراه با دشمن به کشور آسیب می زنند. یعنی عملکرد این افراد دانسته یا نادانسته خیانت به کشور و همکاری با دشمن است و باید به این نحوه با آنها برخورد شود.

وی افزود: اینکه بخواهیم بگوییم قوه قضاییه با این پدیده برخورد کند و آنها هم بگویند بررسی می شود، این یعنی ما ماجرای جنگ را جدی نگرفتیم. ما اکنون در جنگ هستیم و تا امروز ۲۶ شهید و صدها زخمی داده ایم و چند هزار میلیارد به اقتصاد ما آسیب خورده و روان جامعه ما هم آسیب دیده است، اما مشکل این است که هنوز درکی از این جنگ برای برخی ها وجود ندارد.

این استاد دانشگاه افزود: آیا وقتی جنگ باشد و کسی با دشمن همکاری کند ما تماشا می کنیم؟ باید این درک صورت گیرد که ما در جنگ هستیم و همانگونه که وسط جنگ در مرصاد چند هزار ایرانی به عنوان سرباز صدام به جمهوری اسلامی آسیب زدند و بسیاری را شهید و زخمی و مردم را آواره کردند و به اقتصاد کشور را آسیب زدند و به عنوان سرباز صدام عمل کردند الان هم همان است و الان هم یک عده به عنوان سربازان آل سعود و سربازان اسرائیل و آمریکا و انگلیس به ما آسیب می زنند و نتایج آن را داریم می بینیم. اینجا بایستی اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم باید دادگاه جنگی تشکیل شود و آنها با جرم همکاری با دشمن و خیانت به کشور محاکمه شوند.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها